Apologize

100 17 3
                                    

Minhee's P.O.V

"Уучлаарай" гэсээр тэр над руу харна

Яаж хүлээж авахаа мэдэхгүй юм. Зүгээр л хэтэрхий их цочролд орчихлоо.

"Тэгэхээр Сону чамайг амь насыг нь аварсан болохоор тусалсан ч гэх үү! Хэжинийг ашиглан над руу ойртуулсан байх нь тийм ээ"

"Тэгж хэлж болох л юм" гээд Даниел доошоо харлаа

"Найзад маань тийм зүйл хийсэн хүмүүстэй би дахиж харьцаж, хамт байж чадна гэж бодохгүй байна. Хэжинээр уучлуулж чадсан тэр үедээ надтай уулзаарай" гээд явлаа.

Би тэднийг уучиллаа гээд юу өөрчлөгдөнө гэж. Даниел намайг үнэнчээр энэ их хугацааны турш хайрлаж, харж явсан гэдгийг нь сонсоод баярлаж догдолж байгаач тэд Хэжинд үнэхээр муухай зүйл хийсэн.

Ун Сонуг жинхэнээсээ түүнд хайртай үгүйг ч мэдэхгүй байна. Яамаар ч юм дээ гэсээр гэртээ ортол Хэжин буйдан дээр суугаад кино үзэж байлаа.

"Явчхаад ирэв үү?" гэж инээсээр над руу харна

Хэцүү байгаа гэдгийг нь мэдэж байхад өөдөөс худлаа инээгээд байх юм.

"Мм бүх учир шалтгааныг нь сонсчхоод ирлээ" гэсээр түүнд бүгдийн тайлбарлалаа.

"Сону түүнд маш том өртэй болжээ. Энэ хэрэг ч талд нь хүрэхгүй байх" гээд дахиад л инээмсэглэлээ.

"Хэжин чи Сонуд үнэхээр их хайртай тийм биз"

"Аа гэнэт юу яриад унав аа" гэсээр доош харлаа

"Хэцүү байгаа гэдгийг чинь мэдэж байна. Ядаж миний өмнө битгий зүгээр байгаа юм шиг жүжиглэ тэгэх үү? Мм" гэхэд тэр уйлаад эхэллээ.

"Тиймээ Минхи би Ун Сонуд ухаангүй дурлачихсан. Гэтэл тэр надад жинхэнээсээ хайртай байсан үгүйг ч мэдэхгүй байна" гээд намайг тэвэрлээ.

"Эхлээд түүнтэй ярилцаад үзий тэгэх үү? Дараа нь ярилцдаг байж дээ гээд харамсаж байхаар мм" гэхэд тэр толгой дохилоо.

Seungwoo's P.O.V

"Тэгээд Минхи юу гэж байна" гэсээр Даниел руу хархад

"Хэжин та 2-ыг уучилсан цагт надтай харьцаарай л гэж байна лээ" гээд санаа алдлаа.

Хийсэн зүйл минь анхандаа хамгийн амар хамгийн дажгүй зүйл гэж бодож байсан ч одоо хамгийн муу нь зам байсан гэдгийн нь мэдлээ.

*Утас дуугарах"

"Байн уу? Минхи" гэхэд Даниел над руу том нүдэлсээр харлаа

Our Love Story | kdl Where stories live. Discover now