Kikerekedett szemekkel néztem, ahogy Slender bevág a két srác közé, és eltolja őket egymástól - vagy is, inkább Liut Jefftől. Nekik sem tetszett. Jeff a világ legcsalódottabb arcát vágta
-Mit csinálsz? - háborodott is fel rajta. Abban a pillanatba köpni-nyelni nem tudott.
-Menj el, Liu - szólt hozzá ridegen - nem akarok idő előtt háborút.
Háborút? Ilyen közel lenne? Mi lehetett abban a borítékban, hogy ennyire tartanunk kell?
Talán tudják, hogy itt van Clock...-NEM! - kiabállt rá Jeffrey, amire Liu nyugtató szándékkal megfogta a vállát.
-Nyugi - bólogatott - így lesz a legjobb. - szipigott, majd hátat fordított.
Mit mondanak erre? Szívfacsaró? Minden esetre jogos. Most hogy jobban belegondolok, ebben a szituációbal, Zalgo közvetlen csapattagja ha csatlakozik, az kész háború. Clock egy teljesen más tészta, de ez most mindegy.
Liu utoljára megölelte Jeffet, és a könnyes búcsút követve egyszerűen elsétált.
~~~
Este a srácokkal voltunk a nappaliban. Ben a játékával játszott a kanapén, én Maskyvel befoglaltam az egyik heverőt, és onnan néztem felhúzott térddel Ben játékát, kínosan ügyelve arra, hogy ne nézzel oldalra.
Jó, most nyilván, mi bajom van azzal a kurva sarokkal? Azzal semmi. Inkább azzal a három lánnyal, akik rajtuk voltak. Igen, azért három. Clock is ott volt, aki tök jól elvolt a többiekkel. Kurvára gáz volt egy légtérben lenni vele, és ameddig nekem égett a pofám, Masky a hátam mögött röhögött, és azt hangoztatta hogy "nem mehet ez így örökké".
Jeff még mindig maga alatt volt. Befoglalt egy üres szobát - aminek persze nem volt betörve az ajtaja - és ott szomorkodott. Megértem. Igazából, a délutáni edzés is miatta maradt el, és amikor meg akartam vele beszélni, egyszerűen elhajtott. Nem vagyok egy érzelmes ember, de azérr sajnálom.
Slender elküldte Hoodiet valami anyagért, az óta egyikőjükről sem hallottunk. Minket meg nem keresett, mi meg persze nem kerssük őt, vagy csak nem akarunk arra pazarolni fél órát, hogy üvöltözik velünk amiért zavartuk. De az is jobb lett volna ennél a... igen. Hagyjuk.
Gondolatmenetemet megszakítva leraktam a lábam a tárgyról. Magabiztisan körbenéztem, óvatosan hátrapillantva a lányokra.
Apropó lányok... Hol van L. J.? Mindig ő az első, ha új lány van a terepen. Most hogy így szóba jött, Eyelesst sem láttam Clockwork megkerülése óta... azt hiszem a megbeszélésen se volt ott.
Ellöktem magam a kezemmel, és felálltam.
-Merre mész? - nézett rám fél szemmel Masky.
Megforgattam a szemem. Már megint egymáson fogunk lógni..
-Gyilkolni - kaptam fel a baltám a földről, a szájmaszkommal és szemüvegemmel együtt, ami eddig mellettem volt - Jössz?
Egy morgást hallottam a részéről, majd egy fejforgatással körbemérte a szobát. Elemezte a lányokat, pár másodpercet időzőtt a képernyőn, makd felém nyújtotta a kezét..
-Ez a beszéd - nyújtottam én is a kezem, és felhúztam magam mellé.
-Inkább, mint ez a dögunalom - fintorgitt, majd felvette a maszkját és a fejére hajtotta.
Oldalamon vele céloztam meg a kijáratot, és mit ne mondjak.. az, hogy bent voltam, ehez képest felért az öngyilkossággal. Jól esett a friss levegő, ami miatt totál felszabadult bennem az a bizonyos érzés. Érezni akartam az áldozataim vérének szagát a levegőben. Hallani akartam a könyörgésüket, a csontjaik roppanását, látni a megcsonkított testüket.
YOU ARE READING
Killing Desire (Creepypasta ff) /HU/✔️
Horror"Sokan mondják, hogy nem vagyunk emberek, csak azért, mert másak vagyunk. De ez egy elhamarkodott ítélet, amit senki sem bír megérteni. Túlreagálják, pedig csak egy dologról van szó. Egy - úgymond - tulajdonságról, amiről mi nem tehetünk, de mégis...