∆18∆

4.3K 164 6
                                    

Po přibližně patnácti minutách k nám dorazilo deset lidí z našeho týmu. Mezi nimi jsem ihned zpozorovala černovlasého kluka, okolo kterého se motaly čtyři holky. Jen Naomi šla mimo a povídala si s jedním brunetem, o kterém jsem skoro ani nevěděla, že u nás v týmu je. 

,,Naomi!'' zamávala jsem na ni šťastně a ona ihned zbystřila. Když mě uviděla, rozběhla se za mnou a objala mě. ,,Přivezla jsi mi něco?'' zamrkala na mě a udělala psí oči. Tomu jsem se zasmála a poplácala ji ze srandy po hlavě. ,,To víš že jo.'' Tentokrát se zasmála i ona. 

,,Tak pojď, vezmeme to co je naše a ještě něco navíc,'' usmála jsem se na ni. Blondýnka souhlasně přikývla a šla společně se mnou ke kufru, ze kterého už Paul ostatním podával věci, které mají odnést do tábořiště.

Naomi se štěstím rozzářila, kdy jsem ji podala tašku s chipsy, různými sladkostmi a dvěma flašky Coly. ,,Super,'' zahihňala se a tašku vzala do jedné ruky. Do druhé jsem ji ihned dala ještě tašku se zeleninou a já sama si vzala dvě tašky s masem a pečivem. ,,Jdeme?'' zeptala jsem se Naomi, která koukala do hloučku lidí stojících u kufru u auta. ,,Ještě počkáme na Alexe,'' řekla a dál hleděla stejným směrem. Ihned jsem si všimla hnědovlasého kluka, beroucího dvě tašky s pitím. Zasmál se něčemu, co mu zrovna Paul řekl a poté vyrazil naším směrem. 

,,Ty jsi Cait, že?'' zazubil se. ,,Rád bych ti podal ruku, jenže-'' podíval se na plné ruce. ,,Chápu,'' přikývla jsem. ,,A ty jsi Alex, že?'' zeptala jsem se mile. Souhlasně přikývl. ,,Půjdeme?'' vybídla nás Naomi a jako první vyrazila směrem k tábořišti. Společně s Alexem jsme ji bez váhání následovali. Jen letmo jsem zaznamenala Connora, hledícího mým směrem. Já si toho však nevšímala. Neměla jsem sebemenší potřebu ho znovu vidět. Jen jeho kořist, opakovala jsem si pořád dokola.

*

Ihned po příchodu do tábora nám Paul sdělil, že skupina Naomi je na řadě s výpravou za další vlajkou. Nevadilo mi to, ani nikomu od nás. Noha již mě přestala bolet a tak nebyl důvod zůstávat v táboře. Naše skupina tedy vyrazila za další vlajkou. 

Celou cestu jsem si povídala s Naomi a Paulem, který jak jsme zjistili, je velmi dobrý ve sportech. Plave, běhá, hraje fotbal a chvíli hrál i hokej. Ale ten ho prý tolik nebavil.

Pro vlajku se rozhodl jít Connor a my měli rozptylovat. Jenomže Connora chytili a my se tak museli vrátit do tábora. Já s tím byla zcela smířená, stejně tak jako zbytek skupiny. Tedy až na černovlasého kluka. Ten s tím nesouhlasil. Říkal, že za to můžeme my. Prý špatně rozptylujeme. Podle mě spíš jen žárlil. Protože já minulý den vlajku získala a on dnes ne.

Nakonec jsme skončili v táboře, kde se již připravoval oběd. Na ten jsme se těšila. Ale to co nám poté řekl Ben, mě nepotěšilo. Vzato Naomi byla štěstím bez sebe. ,,Konečně ukážeš ty svoje plavky!!'' zaradovala se. ,,Mně se ale dneska koupat nechce,'' objala jsem se a dělala že mi je zima. 

Naomi nadzvedla jedno obočí a založila si ruce na prsou. ,,Je skoro třicet stupňů, simulante. Na to ti neskočím,'' pronesla otráveně. ,,Ale no tak,'' rozhodila jsem rukama a povzdechla si. Do těch odvážných plavek se mi vůbec nechtělo. Neměla jsem si je s sebou brát. ,,Já si je beru taky. Tak nevím co pořád vyvádíš,'' zamračila se. ,,Ale ty máš alespoň co ukázat. Já ne,'' sklopila jsem zrak a pohlédla na špičky mých tenisek. Naomi ke mně přišla a protočila očima. ,,Však o nic nejde! Všechny holky tu budou v plavkách," probodla mě pohledem. 

Nad tím jsem jen zakroutila hlavou a pohlédla ke grilům, na kterých již byl skoro připravený oběd. ,,Tak okolo sebe obmotáš ručník, potom ho rychle shodíš u řeky na zem a skočíš do vody, hm?'' nadhodila nakonec.Zapřemýšlela jsem a poté souhlasně přikývla. ,,Super, tak alespoň že tak,'' zasmála se a vydala se pro oběd. Ihned jsem ji doběhla a šli jsme bok po boku.

Byly dvě hodiny, když Ben rozhlásil, že se jde k řece. Tři lidi nechal hlídat tábor a zbytek se rozešel směrem k řece. Naomi ta si to šla rovnou v plavkách jen s ručníkem v ruce, zatímco já jím byla zakryta. Vůbec jsem netušila, jestli se mám cítit trapně, že jdu vedle mé kamarádky v ručníku, nebo dobře, že nic neukazuji. Nakonec jsem to přestala řešit a šla v tichosti vedle Naomi směrem k vodě.

Zbývalo jen pár metrů, když se všichni rozeběhli a naskákali do řeky. Já jen pomalu společně s Naomi došla ke břehu. Blondýnka hodila ručník na zem, vyzula se z žabek a čekala, až udělám to samé. Já však nejdřív zula žabky a poté rychle shodila ručník. ,,Rychle,'' zatáhla jsem Naomi za ruku a hnala ji společně se mnou do ledové vody. Příčilo se mi tam jít. 

Nejen, že voda nebyla úplně čistá, ale rozhodně byla ledová. Jenomže já se nechtěla ukazoval v až moc odvážných rudých plavkách a tak jsem rychle skočila do studené vody a přitom pocákala Naomi, která se brodila kousek za mnou. Vypískla a začala se smát. ,,Caitlin! Já tě nechápu,'' smála se dál a přitom ukazovala své dokonale bílé zuby. 

,,V čem?'' zasmála jsem se společně s ní. ,,Však je to ledový!!'' zatřásla se. Její blonďaté vlasy jí padaly podél ramen a modré oči zkoumaly chladnou vodu. Poté jsem zvedla pohled k Naomi a zákeřně se usmála. Nejprve mě nechápala, ale ledová voda, která následovala poté, ji ihned řekla, co se děje. 

Začala jsem ji po ní stříkat a přitom se pobaveně smát. Vřískala na celé kolo, jelikož ledová voda padala na její rozpálené tělo od slunce. Nakonec za mnou skočila a potopila mou hlavu pod hladinu. Překvapením jsem si lokla vody, a když mě nechala vyplout, začala jsem horečně kašlat. ,,V poho?'' polekala se a zděšeně na mě hleděla. ,,Joj-'' zase jsem zakašlala. Ta voda byla nechutná. ,,Jen jsem se trochu nalokala,'' pronesla jsem se smíchem v hlase, když jsem konečně veškerou vodu vykašlala pryč.

,,Uf,'' oddechla si a zasmála se. ,,Už jsem se bála, že mi tu umřeš. Víš jak hnusný je oblečení ve vězení? Ohavný!'' znovu se rozesmála a já s ní. 

,,Už je mi zima, nepůjdeme ven?'' zeptala jsem se. Naomi již měla nafialovělé rty a já na to jistě byla podobně. Přikývla a my se tak pomalu brodili směrem ke břehu. Cestou jsme sem tam drkli do někoho, kdo zrovna plaval a my si ho nevšimli. 

 Nakonec jsme se dostali ven a já rychle běžela k mému ručníku. Jenže. ,,Kde je?!!'' rozkřikla jsem se a koukala se všude okolo. ,,Kdo?'' podivila se Naomi. ,,Můj ručník. A vlastně i tvůj,'' panikařila jsem. Nutně jsem se potřebovala něčím zakrýt, jenomže nebylo čím. 

,,Sakra. Zrovna můj oblíbený,'' sykla a následně si povzdechla. ,,Tak nic. Tráva je tu pěkná,'' pokrčila rameny a lehla si na posekanou trávu. Podle mého byla až moc pichlavá a navíc v ní sem tam rostl bodlák. Ale jak se zdálo, blondýnce to bylo zcela ukradený.

Rychle jsem těkala pohledem sem a tam až jsem uviděla Paula, který zrovna vylézal z vody společně s Connorem a něčemu se smáli. Přesněji. Paul se něčemu smál. 

Přešla jsem rychle k němu a cestu si snažila vlasy překrýt alespoň vrchní část plavek. ,,Ahoj,'' pozdravila jsem zrzka a Connora vedle něj si vůbec nevšímala. Jen jsem zahlédla jeho pobavený výraz. ,,Ahoj,'' pozdrav mi oplatil. ,,Hele,'' začala jsem opatrně. Bylo mi to blbí, ale chodit tu jen v plavkách se mi nechtělo, ,,nepůjčil by jsi mi prosím ručník? Nějaký vtipálek mi ho vzal, mezitím co jsem s Naomi byla ve vodě,'' nervózně jsem si upravila vlasy. 

,,Jasný,'' zasmál se a pobídl mě ať jdu první, přičemž ukázal na modrý a černý ručníky položený kus od řeky ve stínu pod vysokou Borovicí. Kráčela jsem rychle k osuškám, tak, abychom tam byli co nejdříve. Avšak nedokázala jsem se celou cestu zbavit pocitu, že ně mě koukají. 

Bože, já jsem ale blbá, řekla jsem si a kdybych mohla, plácnu se do čela. Má dolní část plavek odhalovala víc, než bych kdy sama chtěla. Přešla jsem k ručníkům a vzala si ten modrý. Věděla jsem, že je jeho, jelikož jsem Paula viděla, jak ho má v rukou, než jsme sem šly.

Rychle jsem ho obmotala okolo sebe a mile na něj pohlédla. ,,Děkuji,'' děkovně jsem se pousmála a odešla. Neunikl mi však jeden z dalších Connorových úšklebků. Jen jeho kořist, zopakovala jsem si znovu v hlavě, abych na něj nemusela tolik myslet.

Caitlin✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat