,,...on je prostě úžasný,'' zasněně řekla Naomi, která již druhou hodinu stále dokola mlela o Jackovi. ,,Fajn, je úžasný. A teď pojď spát,'' zavrčela jsem na ni a více se zachumlala do mého černého spacáku s červenými pruhy po stranách. Bylo něco okolo třetí hodiny ráno a ona ještě stále nezmlkla. Druhého dne je festival, kde budeme dlouho do noci a já se potřebuji, alespoň trochu vyspat.
,,Ale on je prostě tak dokonalý, Cait. A umí tak dokonale líb-'' ,,Už mlč. Zítra se s ním uvidíš na tom festivale a já se chci alespoň trochu vyspat. Tak, už, mlč,'' přecedila jsem přes zuby a modlila se, aby už nemluvila. ,,Ale-'' ,,Přísahám, že jestli nezmlkneš, tak tě vyhodím ze stanu,'' už mi tekly nervy. Co s tím pořád má? Je to jen kluk. Nejspíš stejný debil jako Connor.
,,Fajn,'' odsekla a převalila se na druhou stranu tak, aby na mě neviděla. Hrála na uraženou, ale to mi bylo v tu chvíli úplně jedno. Chtěla jsem alespoň čtyři, nebo pět hodin spánku.
Spokojeně jsem se pousmála a rychle se snažila usnout. V hlavě jsem si přehrávala věci z jakoby dnešního dne. Od nákupu, řeky až po flašku. Stále jsem se ale vracela k naší schůzce u velkého stromu. Na cokoliv jsem si ze dne vzpomněla, připletl se mi tam Connor. Paul mě před ním v autě varoval. Já ale vlastně ani pořádně nechápala před čím.
Nejsem hloupá. Nenechám se zmást tímto namachrovaným pitomcem. Jenomže. To se lépe říká než plní. Vzpomněla jsem si, jak na něj mé tělo reagovalo, když byl tak blízko.
Poprvé jsem si ho všimla před dvěma lety, kdy jsem se nudila a jen tak koukala z okna. Zahlédla jsem ho, jak sedí na posteli, má něco v rukou a hledí na to. Vypadal zničeně. Nevěděla jsem, že má pokoj naproti přes ulici. Celé dva roky předtím sem ho přehlížela, stejně tak, jako on celou dobu přehlížel mě. To trvalo až do té stupidní fittnes soutěže, kde si mě poprvé všiml. Ale i přesto stále netuší, že ho znám už tak dlouho. Tak hrozně moc dlouho, až mě ničí ho vidět takového, jaký doopravdy je.
Když jsem byla schovaná za oknem a hleděla na něj, byl pro mě jako princ na bílém koni. Hodný, statečný, vřelý a bůh ví co ještě. Navymýšlela jsme si toho víc než dost a to poznání, jaký je.. Mírně mě to zasáhlo.
*
Probudilo mě šustění a tiché nadávky. Nevrle jsem pootevřela oči a hlavu otočila směrem, odkud hluk přicházel.
,,...sakra, k*rva, do p*dele," nadávala Naomi, přičemž vyhazovala oblečení ze svého batohu.,,Kolik je?" zabrblala jsem a promnula si ospalé oči. Na chvilku přestalo šustění a nadávky. Bylo prakticky úplné ticho. ,,Půl osmé," povzdechla si a schválně spadla po zádech na spacák. ,,Já si omylem nechala ty moje sexy rudé šaty doma," vydechla nešťastně.
,,No a?" nechápala jsem pointu jejího konání.
,,Bude tam Jack," rychle na mě otočila hlavu a zabodla pohled do mé maličkosti. V tu chvíli jsem pochopila. Festival, Naomi, Jack.,,Tak si vezmi ty modré," překulila jsem se na břicho a založila si hlavu na rukou, poté jsem pohlédla na ležící Naomi.
,,Neee, ty nechci," zaskulila a rozhodila přitom rukama. ,,Málo sexy," dodala a zaculila se.
,,No a? Na té flašce si neměla své sexy šaty a stehně jste se volizovali mega dlouho," zakřenila jsem se nad tou vzpomínkou.
,,Pfff," odfrkla si a prudce se posadila. ,,Kašlu na to. Máš pravdu."Vítězně jsem se usmála. Takže ona bude v modré. Ty šaty ji vždy slušely.
,,Tak ty si vezmi taky ty modré," prohodila ke mně a šťastně se jí rozzářily oči, když jsem přikývla na souhlas.
,,Super. Budeme jako dvojčata. Co kdybychom si k tomu udělali drdoly?" zamrkala na mě svými dlouhými řasy.
ČTEŠ
Caitlin✔
RomanceHleděla jsem na něj denně přes okno svého pokoje. Znala jsem ho jen ze svého místečka na parapetu a vysnila si ho jako prince na bílém koni. Ale jak moc jsem se spletla? Stačilo ho potkat v tváří v tvář jen jednou jedinkrát a přetočil mi svět úplně...