∆33∆

4.3K 175 7
                                    

Nedávala jsem pozor, když jsme seděli znovu v kavárně a Naomi povídala něco o zatmění slunce, nedávala jsem ji ani potom, co se má nejlepší kamarádka rozhodla vykoupit snad celý obchoďák a rozhodně ne, když jsem se prohrabovala v bramborové kaši v naší jídelně. A to všechno jenom proto, že mou hlavu zaplňovaly úplně jiné věci. Tedy jedna věc. Co věc, osoba. A to mě dovádělo k šílenství. 

Přemýšlela jsem o tom, co řekl ráno jeho bratr. Přemýšlela jsem o tom, jak málo chybělo to ráno k dokonalé chvilce, kdyby nezazvonil ten pitomí zvonek. Ale hlavně jsem přemýšlela nad tím, až ho znovu uvidím. Bude to divný? Sledovat ho zas a znovu, tento krát však s jeho pozorností? Bála jsem se a zároveň těšila.

,,Je to nechutný. Bože, proč prostě nevymění kuchaře?" otráveně odfrkla Naomi a z poloviny nedojedenou kaši nechala na pospas umývací službě. ,,Cait!" zamávala mi před obličejem rukou.

,,Hm?" stočila jsem k ní pozornost a zkoumala ji pohledem. 
,,Jsi úplně mimo," nadzvedla jedno obočí a opřela si hlavu o ruku. ,,Bylo něco mezi vámi? Včera," zamrkala na mě a já na ni vyjeveně pohlédla. 
,,To myslíš vážně? Jediný co si pamatuju je, že jsem jeho bratra shodila do bazénu, což bylo ode mě hnusný. Ale na mou obranu!" snažila jsem se dodat, jak to byl tentokrát Naomin vyjevený výraz, který mnou proletěl. ,,Na mou obranu, snažil se mě políbit, když jsem byla tak trochu mimo. Takže si to z části zasloužil," bránila jsem samu sebe a vložila si další sousto do pusy. 

,,To byl ten hnědovlasý kluk? Kdybych neměla Jacka, tak bych po něm šla, vážně holka. Zdá se mi to, nebo na tebe najednou letí samý sexy kluci?" zasmála se. Na to jsem jen zakroutila očima. ,,Zpět k tématu. Co se stalo po tom co si shodila jeho bráchu do bazénu? Jak ses vlastně dostala k němu domu?" se zájmem mě pozorovala a čekala, co ze mě vypadne.
,,Mám to trochu mlhavý," pokrčila jsem rameny. ,,Ale myslím, že si mě přehodil přes rameno," řekla jsem váhavě. Nebyla jsem si jistá, zda si to má hlava jen nevymyslela. Zato Naomi to brala hned jako hotovou věc.

,,To muselo být hrozně sexy," skoro až zavrčela. Nechápavě jsem se na ni podíval a potom se zasmála.
,,Bylo mi pěkně blbě, abys věděla," řekla jsem se smíchem v hlase, ale vzpomínka na alkohol si přímo říkala o nadzvednutí žaludku a ta nechutná kaše k tomu? Hotová pohroma. ,,A potom jsem se ráno probudila u něj v posteli, v jeho tričku a s pěknou kocovinou," uchechtla jsem se a raději talíř s jídlem odsunula. 

,,V jeho tričku? Vsadím se, že ty sama jsi se nepřevlékla, že ne," zasmála se a zahýbala provokativně obočím. Milovala drby, milovala vyprávění, hlavně když nebylo o ní.
Nad tím jsem znovu zakroutila očima. 
,,Dost o mně. Co ty a Jack? Jak to šlo?" změnila jsem raději téma. Na to blondýnka naproti mě rychle zčervenala. 

,,Abys věděla. Myslí to se mnou vážně," pronesla jako upozornění před tím, než pokračovala. ,,Bylo tam hodně alkoholu, potom jeho pokoj a řekněme že za chvilku nastala absence našeho oblečení," říkala pomalu a přitom ze mě nespouštěla pohled. A já to pochopila.
,,Ty ses s ním vyspala? Vážně?" řekla jsem pološeptem. Nato Naomi ihned udělala své pššš a přísně se na mě podívala. 
,,Ne tak nahlas, pro Boha," založila si ruce na hrudi.
,,To je velkej skok," řekla jsem a podívala se na mou dlouholetou kamarádku. 
,,Rozhodně větší, než ten tvůj. Což mimochodem stále nepodporuju. Kombinace tebe slušňačky, a nejvíc chladnýho a nepřístupnýho, řekněme tak trochu bad boye, je katastrofální. To si musíš přiznat i ty sama," řekla rozvážně. Zato já nesouhlasila. Poznala jsem ho. Tedy alespoň částečně. Změnil se, nebo se o to snažil?

,,Snaží se, Nao," povzdechla jsem si. ,,Opravdu. Měla by jsi ho vidět se smát, nebo s ním jen chvilku být. Umí být i vtipný, zábavný. Jen... Jen to chce čas," dokončila jsem větu a připravila se k odchodu, čímž jsem dala jasně najevo, že náš rozhovor na téma Connor právě teď končí.

Caitlin✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat