פרק 17- אז היא לא שיקרה

425 39 0
                                    

אנבת'
פייפר אמילי ולוק רצו אלי ואל פרסי "משהו קרה?" שאלתי בבלבול.
"הצמיד הזה מוכר לך?" שאלה אותי פייפר, והושיטה לי צמיד כסוף עם סימן ינשוף עליו.
ברור שהצמיד מוכר לי, הוא היה של בל. "כ..כן, זה היה של בל. אני ופרסי הבאנו לה אותו חודש לפני שהיא מתה, ליום ההולדת שלה." סיפרתי.
"למה?" התערב פרסי.
"כי זה היה שייך לכחולה, היא סיפרה שזה הדבר היחיד שנותר לה מההורים שלה. היא הביאה את זה לאמילי בשביל שהיא תהיה מוגנת ביער" סיפר לוק.
הייתה שתיקה קצרה, ולוק פרע אותה "היא לא שיקרה לי אחרי הכל... אתמול כשהבאתי אותה למחנה בתור שבויה והיא הצליחה להשתחרר היא לחשה לי שלא מתעסקים עם בל ג'קסון או משהו כזה"
"אני רוצה לראות תמונה שלה" התערבה אמילי.
"הכחולה הראתה לי את הפנים שלה כשדיברנו... ואם זו בל אני אדע לזהות." המשיכה כשראתה את המבטים המבולבלים שלנו.
הבאנו לה מהר תמונה של בל, והיא הביטה בה. "אני... אני בטוחה שזו היא. אותן עיניים, אותו שיער. אותו אף. אותן שפתיים. זו היא במאה אחוז" הבטיחה.
"איך זה יכול להיות, ראינו את הדם שלה במחסן ההוא... וגם את הסיכה" פרסי הביט בצמיד כלא מאמין.
"כן... וגם למה שהיא תהיה נגדנו?" שאלה פייפר בבלבול.
בדיוק אז כירון נכנס לחדר יחד עם האדום, מיהרנו להיעמד ולכוון אליו כלי נשק.
"אני לא באתי להילחם. אני צריך עזרה" אמר וזרק את חרבו לרצפה.

🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡
היום יעלו שניי פרקים!!!
כי מתחשק לי🤷‍♀️
ביי אנשים❤

הכחולה והאדום- פאנפיק על פרסי ג'קסון וגיבורי האולימפוסWhere stories live. Discover now