Пролог

546 29 4
                                    


Сърдечни благодарности на Miroslava_Ivanova_13  , за чудесната изработка!! ❤️😊

 Замъкът Агуро, се разполагаше на високите скали над залива Ир,управляван от великия Крал Преид

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Замъкът Агуро, се разполагаше на високите скали над залива Ир,управляван от великия Крал Преид . Вече три десетилетия цареше спокойствие ,хармония и охолен живот за народа му. Носеше му се славата на най- благородният и сърдечен крал. Земите Амириа ,бяха най- плодородните и красиви , изпълнение с много любов и щастие.

- Кралице, днес принцесата е в отлично здраве . Лечителката позволи да излезете на разходка в градината. - каза помощницата.

- Това е прекрасно ,скъпа Дориан. -отвърна й тя с нежна и красива усмивка.

Кралица Динея , бе красива жена, с дълги златисти коси , прекрасни чисти и невинни сини очи и снежно бяла кожа. Малката принцеса бе взела тези красиви очи и тази ослепителна усмивка ,от своята майка. Лъчезарно и уснихнато малко момиченце , вещаещо да бъде красива принцеса на Амириа.
Дориан, помощницата на кралицата, приготви едногодишното бебе и излезнаха от покоите.
Дворецът бе просторен и светъл,с красиви светли коридори , по стените на които висяха прекрасни картини и гоблени.
Градината бе красива и добре поддържана.Обсипана с нежните пъстри цветове на ароматните цветя. Преобладаваха белите рози, които бяха любими на кралицата. Тя се грижеше за тях всеки ден .
Настаниха се на каменната пейка в средата на градината , заобиколени от няколко помощници и двама стражи.
Кралицата взе в скута си малката принцеса и започна нежно да й пее.

- Ваше Височество. - поклони се красивата жена и погледна разтревожено кралицата.

- Случило ли се е нещо , Кадина?

- Трябва да се погрижим за Вашата безопасност и тази на принцесата. Те идват!

Кралицата я изгледа внимателно ,на лицето си е изписа притеснение . В този момент се чу глас.

Бялата КралицаWhere stories live. Discover now