Събудих се от гласовете на Леления и Рейналда , които се смееха в кухнята . Изправих се и потърках слепоочието си . Все още не можех да асимилирам какво се случва . И по дяволите , добре ли чувах , Лелен се смееше . Облякох си половера и кожения панталона, сресах косата си и я вързах на опашка , след което излезнах от стаята .
Рейналда пържеше филийки , а Лелен . Лелен готвеше.Интерсна гледка. А порчо се разхождаше по плота, около нея.-Уах.. Май някой се е развихрил в кухнята...
- Добро утро Айра! -весело ме поздрави Рейналда.
Лелен се обърна и с усмивка на лицето каза :
- Добро утро скъпа. С Рейналда решихме да приготвим храна.
- Чудесно ! -отвърнах аз и се настаних на стола - Къде са останалите?
- Роул и близнакът имат малко работа към лагера ни , а Амадео и Зак изчезнаха рано без да кажат нищо..- отговори Рейналда.
- За тях знам.. -казах аз повдигайки вежди.
- Днес сме изцяло женски състав , Амбър и Тария обикалят наоколо , но след малко трябва да се приберат.
Кимнах с глава и се обърнах към Лелен.
- Лелен , как се чувстваш ?
- Много по-добре. Всичко тук е великолепно и всички са много мили с мен.
- Радвам се ..
- Нещо не си в настроение? - попита Рейналда, която ме изгледа подозрително.
- Да не би да си имала лоша нощ? -намеси се Амбър , която туко що влезе с две торби сушени зеленчуци и малко билки.
А след нея влез и Тария.- Не . От къде ти хрумна това ?
Тя се засмя и остави торбите на плота до Лелен и се завъртя към мен.
- Не ги разправяй тия на мен...Сутринта и Рейналда беше кисела, също като теб. -намигна с едното око и скръсти ръце пред гърдите си.
Рейналда се завъртя светкавично към мен гледайки ме втрещено , а аз повдигнах вежди въпросително.
-Стига бе ? - извика тя невярващо.
- Някой ще обясни ли и на нас , какво се случва ? -попита Тария, която миеше ръцете си на мивката,Лелен я погледна и поклати глава неразбираемо.
- Няма нищо за обяснение! - сопнах се аз и отпих от чая си.
- Миличка! Тук сме се събрали ,само нежните същества , и повярвай ми няма една от нас , дето не е преминала през същото... - Амбър продължи настоятелно да опорства .
BẠN ĐANG ĐỌC
Бялата Кралица
Viễn tưởngВече 18 години в земите Амириа , властва крал Галимер и съпругата му Мордиана - вещица ,овладяла черната магия. Храбрата и красива Айра , е изправена пред проблеми от които зависи съдбата й. Тя се забърква в големи неприятности ,които ще доведат до...