Огромно БЛАГОДАРЯ на Miroslava_Ivanova_13 за страхотната Естетика ! ❤️👏
~ * 18 години по- късно * ~
Наблюдавах внимателно спокойните движения на красивият бял елен. Бях опънала тетива на лъкът си срещу него, прецелвайки стрелата право към сърцето му. Само чаках удобният момент да я изтрелям. Когато чух глас.
- Айраа... Айра-а-аааа...
Еленът се подплаши и хукна да бяга в гъстите гори. Гръмогласният вик на Леления , изплаши не само животното , а и самата мен и аз тупнах по задник , на земята.
- По дяволите Лелен... – изругах ,залитвайки. – Защо си се резвикала .... ? Изплаши всичко наоколо...
Започнах да тупам прахът от дрехите си, а тя се изкикоти по детски. От храстите се чу звук и изведнъж пред нас изкочиха брат ми Дуан и приятелят ,ни Дерек.
- Прелестна моя... – каза той и прегърна Лелен – Сладкото ти гласче , изплаши всичко наоколо , да се благодарим на това ,че довечера има празник, иначе щяхме да останем гладни.
Лелен се сгуши в него усмихвайки се.Аз се засмях и поклатих глава. Брат ми беше по - голям от мен с три години . Имаше страхотно чувство за хумор и приемаше всичко с усмивка. За разлика от мен. Беше много креативен и сръчен ... приличахме си по това , че и двамата обичахме приключенията и да се забъркваме в неприятности.
Погледнах игривите му кафеви очи и за пореден път се питах , "Как може да сме толкова близки , а в същотото време – и далечни " .
- Хайде... Айра .– изписка тя – Трябва да се приготвяме за довечера... нямаме никакво време..
Леления... Бурна стихия , превзела изцяло сърцето на брат ми. И моето разбира се. Беше най- добрата ми прятелка , въпреки че по нищо не си приличахме, се разбирахме страхотно и двете се допълвахме, като две части от пъзел.
ESTÁS LEYENDO
Бялата Кралица
FantasíaВече 18 години в земите Амириа , властва крал Галимер и съпругата му Мордиана - вещица ,овладяла черната магия. Храбрата и красива Айра , е изправена пред проблеми от които зависи съдбата й. Тя се забърква в големи неприятности ,които ще доведат до...