❣️ Десета Глава ❣️

127 13 0
                                    

Лусил тъкмо щеше да си тръгва , когато се появиха скитниците -Арамил, Амбър , Зак и Рейналда.

- Айра . - провикна се шеговито Арамил , който не сваляше чаровната усмивка от красивото си лице - Тъкмо при теб идваме .

Той спря коня си и скочи от него.

- Хей , каква приятна изненада. Какво ви води насам ?

- Здравей Айра . - поздрави ме Амбър , която изглеждаше все така зашеметяващо .

- Решихме да те навестим и да видим как си - каза Зак слизайки от коня си - Запознай се с Рейналда . - посочи той към русокосото момиче , което имаше голяма качулка на главата ,покриваща половината й лице.

- Здравей Айра. - тя скочи от коня и свали качулката .

Имаше страхотни руси до сиви коси ,сплетени в разхлабена плитка, а пред лицето й се спускаха свободно няколко кичура. Големи очи с сивкав цвят ме погледнаха приятелски . Плътните устни под които се очертаваше нежна тръпчинка , върху брадичката й, трепнаха в усмивка . Кожата й бе порцеланово бяла и копринено мека . Това се забелязваше на пръв поглед. Под лявото око , на бузата имаше пресен белег от нож . Нямаше как да не ми направи впечатление интересното облекло - зелена туника , черен кожен панталон и кафеви ботуши с няколко каишки по тях. На кръста си имаше колан с ножове , а на гърба бе преметнат дълъг меч. И качулката с червеникава цвят , която преставляваше голям плат , или шал овит около врата й и покриващ главата й.

- Чувала съм много за теб , съжалявам че толкова късно се срещаме. Много ми е приятно . - усмихна се чаровно тя , а трапчинката на брадичката й се открои още повече.

- Здравей Рейналда, много се радвам да се запознаем . Аз също съм слушала много за теб .

- Няма ли да ни запознаеш с приятелката ти? - попита Арамил , който гледаше с интерес към Лусил.

- Това е Лусил, сестра на Амадео.

- Малката Лусил? - възкликна учудено Зак - Не мога да повярвам, колко си пораснала и колко си се променила, Лусил .

Тя от своя страна гледаше с неразбиране и леко притеснение.

- Това са част от скитниците - Арамил , сестра му Амбър , Зак и Рейналда както стана ясно вече .

Представих ги , и се ухилих закачливо към тях.

- Здравейте. - поздрави ги тя, усмихвайки се предпазливо .

Бялата КралицаNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ