~ Амадео ~
Яздих петнистосивият си жребец , който стъпваше напористо по калната пътека в гората ,водеща към колибата на Кадина. Преди това се бях отбил до къщата в планината , където със Зак и останалите обсъдихме обстойно новината за Айра, която шокира също толкова и тях . Нещо изшумоля и конят се опери. Пред мен незнайно от къде ,се появи Айра вървейки умислена с наведена глава , следвана от кобилата й . Жребецът изпръхтя и това я стресна и привлече вниманието й, спря се и ме погледна .
- На къде така ?
- Разхождам се ...
Отговора й бе бездушен и меланхоличен ,с нота самота и мъка . Болеше ме да я гледам така ,а още повече ме болеле , да не мога да я прегърна . Дори не знаех какво да кажа , как да я успокоя , как да се държа с нея, за да не я нараня .
- Не закъснявай .- това бе единственото което продумах ,след няколко минутно мълчание.
Тя кимна с глава и продължи напред със същата бавна и отнесена крачка . Сърцето ме дърпаше към нея , а разума ... Разума ме ръчкаше с нож и казваше , че трябва да забравя за чувствата си , ако исках да я предпазя.
Жребецът нетърпеливо потропна с крак удряйки ритмично и нервно по калната земя , отпуснах юздата му и той закрачи бодро напред.
- Защо ?
Замръзнах на място. Без да се обръщам знаех каква картинка ме очаква.
- Какво,защо ?
- Знаеш какво ! Защо ми обръщаш гръб ?
Притворих очи, думите й пробиваха като нож, сърцето ми.
- Защо ме избягваш ?
Тонът й бе плах и отчаян . Не исках да я виждам такава - слаба и наранена , нуждаеща се от мен.
- Обърни се и ме погледни , дявол да го вземе !- извика силно и гневно - Какво се промени изведнъж , че ми обръщаш гръб ? С какво го заслужих ?
Обърнах се леко поглеждайки през рамо . Усещах как тъгата в нея напира и как безпомощно се нуждае от мен. Преметнах се и слезнах от конят . С бавно и плахо движение наддигнах глава към нея .
Очите й бяха подпухнаки с кървавочервен цвят, бузите бледи ,а устните треперещи от болката в душата й .- Отговори ми !
Извика отново удряйки се в гърдите , сълзите й започнаха да се стичат една след друга . Поклатих глава и направих няколко резки крачки към нея , но се спрях едва на метри .
أنت تقرأ
Бялата Кралица
خيال (فانتازيا)Вече 18 години в земите Амириа , властва крал Галимер и съпругата му Мордиана - вещица ,овладяла черната магия. Храбрата и красива Айра , е изправена пред проблеми от които зависи съдбата й. Тя се забърква в големи неприятности ,които ще доведат до...