Chapter 4

4.2K 221 67
                                    

*Harry's POV*

Arăta asa de bine. Cine nu s-ar îndrăgostii de ochii ei căprui. Încă nu pot să cred că am sărutat-o, și a răspuns sărutului. A făcut-o într-un mod mai stângaci, dar a fost drăguț. Vreau să am grijă de ea.

"Harry, am ajuns?"

"Ce? Ăh da, haide..."

Am intrat împreună în casa celui mai bun prieten al meu, Zayn. Când am intrat, toți ochii erau ațintiți pe noi. Se auzeau numai voci care spuneau "Oh Harry, noua ta cucerire?". Observasem că obrajii ei se făcuseră roșii.

"Păi, eu mă duc să îmi iau ceva de băut. Distrează-te!"

"Mda...asta am să fac. Sigur..." a șoptit.

*Sky POV*

Mă îndreptasem către o canapea goală. Era atât de mult zgomot că nici nu mă puteam auzii gândind. În timp ce stăteam și mă uitam la cei care dansau, un băiat cu ochii căprui și cu părul brunet se îndrepta spre mine. Observasem că era plin de tatuaje. Mda, prieten cu Harry.

"Hei. Vrei ceva de băut?"

Doamne Dumnezeule, avea o voce atât de sexy. Sky, calmează-te!

"Ăh ce? Cu mine vorbești?" Normal vorbește cu tine, proasto! "Nu,sunt ok!"

"Ești iubita lui Harry?" spuse ridicându-și sprânceana.

"Nu."

"Cum te numești?"

"Sky. Mă numesc Sky. Presupun că tu ești Zayn."

"Da. De unde știi cum mă cheamă?" spuse chicotind, mușcându-și buza. Dacă își mai mușcă buza o singură dată, o s-o iau razna.

"Păi...Harry mi-a spus..." spusem afișând un mic zâmbet. "Apropo, unde este Harry?"

"Este cu Sarah, prietena lui."

Stai ce?! Am crezut că îmi cade cerul în cap. Prietenă? Adică iubită?! Dar...sărutul... Eram așa de confuză.

"Oh." spusem simplu.

"Eu cu prietenii mei vrem să ne jucăm adevăr și provocare. Te bagi?"

"Normal, de ce nu?" un zâmbet malefic apărându-mi pe față.

"Haide!" spuse prinzându-mă de încheietura mâinii. Mâna lui era așa de fină, oh.

*

"Hei, se bagă și Sky în joc."

"Nu, nu se bagă." spuse Harry ridicându-se în picioare.

"Oh, ba da." spusem.

"Așa deci, Harry." spuse un băiat blond cu ochii albaștri. "Te provoc să...o săruți pe Sarah."

Stai ce?! Am scuipat sucul pe care tocmai vroiam să îl înghit. Doar nu o s-o facă. Harry îmi dă o privire gen "Scuze", și se apropie de Sarah. Încă puțin, încă puțin, încă puțin... S-a apropiat și a sărutat-o sălbatic. Sta-v-ar în gât!

"Acum Sky...Hmm, interesant..." spuse blondul mângâindu-și bărbia.

Zayn se apropie de el și îi spune ceva în șoaptă. Nu mi-am putut da seama ce a spus dar cred că nu e de bine. Blondul se uită râzând la mine.

"Te provoc să îl săruți pe Zayn."

Ce?! Zayn?! Nu o pot face... Nu știu de ce, dar nu pot. Dar Harry și-o caută cu lumânarea.

"Nu, nu o va face." am auzit o voce de băiat spunând asta. Era Harry.

"De ce nu?!" spuse Sarah.

M-am apropiat de Zayn, distanța dintre buzele noastre fiind inexistentă. Îi puteam simții ochii mari ai lui Harry privindu-ne.

Mi-am luat inima în dinți și...l-am sărutat. Buzele lui erau atât de moi, și corpul meu o luase razna. Dar nu era la fel...

"Îmi placi, Sky." șoptește Zayn, îndepărtându-se de mine.

*Harry's POV*

Chiar a făcut-o... Dar o meritam. Doar că... vreau să fie a mea, numai a mea. Simțeam cum un tremurat îmi trecuse prin tot corpul. Simțeam cum dinții mei se încleștaseră. Ca sa ma pot calma, m-am ridicat și m-am dus să îmi iau ceva de băut. Mi-am luat din frigider o sticlă de Jack Daniel's și am turnat-o pe gât.

"Harry, ce dracu' faci?!" se auzi o voce familiară. Era Sky.

Dangerous love ➳ h.s f.f ✓Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum