Epilog lll

2.5K 136 14
                                    

O flacără caldă îmi atacă inima. Mi-am deschis încrezătoare ochii, dar nu am mai văzut acel albastru-verzui al apei. Trupul meu nu mai plutea singur și neajutorat în apele reci. Mă uitam în jur și eram surprinsă,  nu mă mai aflam în lumea aceea întunecată unde speranțele se nasc doar pentru a muri. Nu mă mai aflam în acea lume plină de suflete, de victime ca și mine. Acum mă aflam într-un loc absolut superb. Într-un loc în care soarele zâmbește prietenos , nu arțăgos. Un loc în care făpturile mici și pure zburdau fericite de-a dreptul. Îmi plimbam privirea pe o câmpie cât se poate de vie. Totul îmi părea ireal. E mult prea frumos ca să fie adevarat. Gâtul meu era atacat de o respirație mai ceva decât gheața. Am privit în jos spre rochia albă în care mă aflam, apoi m-am întors cu fața spre el.

"Harry.." Am șoptit eu, mâna lui s-a atașat de obrazul meu. Era rece, foarte rece.

"A-am murit ?" L-am întrebat nelămurită.

"Shh.." Mi-a șoptit înapoi înainte să mă sărute. Îmi era dor de sărutul ăsta.

"Îmi pare rău că te-am făcut să treci prin asta Sky, trebuia să fi fericită, să-ți trăiești viața. Trebuia să ai copii, să îmbătrânești, apoi să vii aici. E doar vina mea." A oftat înainte de a-și apleca privirea. I-am strâns mâna cu putere.

Asta e tot ce mi-aș fi putut dori. Să fiu din nou lângă el. Poate că eram moartă, că am lăsat totul în urma mea, dar tot ce conta era el.

Chiar dacă voiam să îmbătrânesc alături de el, să am doi copii frumoși.. Nu a fost să fie.

Iată-mă aici, lângă el. EL, PRIMA SI ULTIMA MEA IUBIRE.

__________________

Sfârșit. :) x Vă mulțumesc enorm de mult pentru că ați fost alături de mine, și pentru că mi-ați citit povestea. ♥

Dangerous love ➳ h.s f.f ✓Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum