" Huh , sunt o persoana groaznica Jess si-mi pare rau ! Imi pare rau ca mereu am fost inchisa in mine si ca nu ti-am impartasit secretele mele , imi pare rau ca te injuram mereu si imi pare rau ca ti l-am aruncat pe Goldy , pestisorul tau auriu din clasa a treia , in toaleta.Huh , imi e cam greu sa-ti scriu astea , dar trebuie sa ma intelegi Jess , chiar trebuie.Stiu ca sunt o pacoste pentru tine si Luke , dar nu doar pentru voi. Eu sunt o pacoste pentru intreaga lume de aceea trebuie sa va descotorosesc de o inutilitate precum sunt eu.Nu mai sunt eu Jess , Sky Green nu mai e aici , Sky Green a murit odata cu Harry si cu intreaga ei inima.Nu mai am suflet , sufletul meu e mort , Harry e mort , am doar un trup.Un trup nenorocit , dar revenind la subiect. Iti mai aduci aminte cand ti-am zis ca ma voi vedea alergand printre stelele ? Ei bine Jess , aici vine partea buna sau cel putin asa sper eu.Mi-am cumparat bilete spre stele Jess si ghici ce ?! Decolez diseara ! Da ai citit bine , diseara nu voi mai fi aici.Te las sa fi fericita cu Luke si cu micutul ce-i vei da viata.Diseara ma duc la Harry.
Chiar imi pare rau Jess , sunt o nenorocita , stiu.Nu uita niciodata , te voi veghea din cer ! Te rog Jess , nu-mi judeca alegerea.Aici , fara Harry sunt goala.I-am dat lui Harry tot ce aveam , da absolut tot.Acum , ca el a plecat nu mai am nimic.Nu ma mai am nici macar pe mine.Nu am nici un motiv pentru a trai.Chiar daca nu ti-am zis niciodata asta Jess sa stii ca ai fost o sora minunata ! Te iubesc !
Cu tristete ,
A ta groaznica sora , Sky. "
Am impaturit usor scrisoarea si am lasat-o pe superbul birou din lemn de cires.Am luat hanoracul vechi a lui Harry apoi profitand de faptul ca Jess este plecata cu Luke la o ecografie plec.Plec si nu ma mai intorc niciodata. Voi fi in sfarsit fericita alaturi de Harry , chiar daca amandoi vom fi morti.
M-am uitat pentru ultima data in oglinda , mai bine nu ma uitam. Sunt oripilata de imaginea mea. Ochii mei sunt rosii , lacrimiile reci inca mi se mai prelingeau pe fata.Am oftat apoi am luat-o la fuga inainte ca Jess sa se intoarca.
M-am oprit intr-un parculet acum holbandu-ma la doi indragostiti.Imi aduc aminte ca aici veneam si eu cu Harry.Huh , amintiriile raman , chiar daca oamenii nu.Inca pot sa-i mai simt atingerea fina peste pielea mea. La aceste gandurii alte seturi de lacrimi au iesit la iveala. Nu mai pot , nu mai suport !
Am mers usor de data aceasta spre podul de dincolo de parculet.Mi-am blestemat zilele si ma rugam ca Jess sa poata vreodata sa ma ierte.
Fiind pierduta printre ganduri am ajuns deja pe pod , e timpul. E timpul sa vad daca ingerii chiar pot sa zboare ! M-am urcat pe balustrada albastra uitandu-ma la apa adanca.Vantul batea cu putere incurajand vremea rece.Mirosul sarat al apei imi invada nariile.
"Imi pare rau Jess !" Am facut-o ! Am parasit podul ! Si odata cu el.. mi-am parasit si viata !