Chapter 11

2.9K 156 23
                                    

*Harry's POV*

Nu mai puteam sa stau acolo, simteam cum ma sufoc. Nu inteleg de ce ii pasa asa de mult de Louis. Sa zica mersi ca nu l-am omorat, oricum, eram pe aproape. E doar un papa lapte care a avut noroc de data asta cu Sky. Nu vreau ca sa fie cu un tocilar. Si sa se casatoreasca cu el, sa aiba o fetita si un baiatel si sa moara impreuna. Deja imi vine sa vomit... L-am sunat pe Zayn si pe Niall sa mergem undeva departe de campus si sa ne luam ceva de baut. M-am intalnit cu ei si ne-am decis sa mergem intr-o padure pentru a ne "ineca" amarul.

Am luat-o si pe Sarah pentru o mica distractie. Mda, Sarah e iubita mea... Nu pot sa spun ca o iubesc sau ceva dar macar am cu cine sa ma distrez.

*Louis POV*

Eram asa de emotionat, cred ca era prima mea intalnire. Chiar cred ca Sky va fi o viitoare Tomlinson. Am ajuns in fata usii si am ciocanit politicos. Nu vroiam sa intru direct peste ea, poate se imbraca. Vreau sa ii fac o impresie buna, nu vreau sa o dau in bara...

"Hei Looouuu!" imi spune imbratisandu-ma strans. I-am raspuns imbratisarii si am luat-o de talie pentru a pleca. M-am decis sa o duc intr-o poiana langa o padure de langa campus. Sa fie...mai romantic.

"Deci...unde mergem Boo Bear?" spuse facand o voce de bebelus.

"Vei vedea, iubire." spun sarutand-o pe obraz. Nu am vrut sa par prea obsedat sau ceva de genul.

*

"Inca putin, inca putin...si si siiii, am ajuns!" spun luandu-i mainile de la ochi.

"Este, este..." spune incercand sa isi opreasca lacrimile "Doamne Dumnezeule!" spune sarutandu-ma si punandu-si picioarele pe talia mea.

In fata noastra se afla o poiana plina cu licurici si felinare in copaci. Mda, mi-a luat ceva sa ii pun acolo. In mijloc se afla un mic picninc. Era perfect, cred. Luna era in fata noastra.

*Harry's POV*

Ne-am asezat toti pe niste busteni si am facut un cerc. Am facut un foc de tabara si am inceput sa bem tot ce avea Niall in lada frigorifica. Nu mai puteam gandii si vedeam in ceata.

"Harry, iubire, vi cu mine in cort?" imi spune Sarah punandu-se in poala mea.

"Nu."

"Harry, esti ok?" imi spune Zayn chicotind.

"Cum o poti refuza pe Sarah, tipule?" spune Niall razand zgomotos.

"Nu am chef in seara asta...Fata asta, Sky...m-a dat peste cap... Sa o sun?"

"Harry!" tipa Sarah. "Eu sunt cu tine, nu ea." spune impingandu-ma si cazand pe spate.

"Du-te dracu', Sarah." scuip eu si plec. Nu stiam unde, dar vreau sa fiu singur.

"Unde mergi?!" tipa Niall dupa mine.

"Undeva departe de toti." spun simplu si inaintez.

Ma plimbam si am ajuns intr-o poiana. In fata mea erau doua umbre, asa ca m-am intreptat spre ele. In timp ce ma indreptam spre cele 2 umbre, am observat ca nu eram doar doua umbre...Louis si Sky!

"Sky!" tip eu.

Dangerous love ➳ h.s f.f ✓Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum