Chapter 9

2.9K 152 23
                                    

*Harry's POV*

In clasa isi facu aparitia un mos gras. Daca nu avea barba, puteam sa jur ca e bunicul. Partea cea infricosatoare e ca...bunicul e mort. Ma rog, eu stateam in banca cu un tip care se scobea in nas si dupa ii arunca in parul meu perfect.

"Daca mai faci odata asta," spusem luandu-mi mucul din buclele mele, "te voi pune sa le mananci!" tip la el.

"Styles, care e problema ta?!" imi spune mosul care se indrepta spre mine.

"Domnule, acest mucos" spun indreptandu-mi capul spre tipul de langa mine, "nu ma lasa sa imi iau notite."

Ii puteam auzii rasul lui Sky din fata mea. Ii ador rasul, e asa de dragut. Profesorul doar da din cap si se indreapta spre catedra. Perfect.

In fiecare pauza observam cum Sky statea numai cu Louis. Nu prea puteam auzii ce susotesc pe acolo, si nu imi place.

*Sky POV*

Louis este chiar un tip de treaba. Simteam cum ii pot spune orice, fara sa ma ascund. I-am spus ce s-a intamplat aseara, cum l-am cunoscut pe Harry si alte lucruri. El mi-a zis sa am grija cu Harry pentru ca sigur isi va bate joc de mine cum a facut si cu celelalte.

Venise pauza de pranz si eram super infometata. Nu mancasem nimic dimineata.

"Sky, hai sa ne asezam acolo." imi spuse aratandu-mi cu degetul un copac.

Ne-am asezat amandoi sub el si am inceput sa mancam. Louis chiar e de treaba, si stiu ca vom ramane prieteni mult timp.

"Uite Sky...chiar esti de treaba." spuse lasandu-si capul in jos. "Ai vrea sa...iesi cu...mine?" isi intreapta privirea spre mine.

Cum il poti refuza, Sky? Uite ce ochi perfecti are si ce buze si parul ala si si si...zambetul lui tâmp...

"Sigur Louis, mi-ar face placere. E o intalnire sau...?" spun chicotind.

"Pai, cam asa ceva..." spuse frecandu-si mainile.

Era asa de adorabil, avea o mutra de iepuras. Nu ma puteam abtine sa nu il imbratisez. In timp ce il imbratisam, o umbra isi facu aparitia in spatele nostru. Nu din nou...

"Va distrati aici, nu?" spune Harry cu un zambet fals.

"Oh, normal. Louis, s-au terminat cursurile, la ce ora avem intalnirea?" spun accentuand cuvantul intalnire. I-am vazut fata lui Harry care deja se intoarse la 180 de grade. Am observat cum isi inclesta maxilarul si cum isi trecu mana prin par.

"Ah...voi doi va intalniti?" spune aratand cu degetul spre noi doi.

"Da Styles, ai ceva impotriva?" spun facand un puppy face.

"Nu." spuse simplu si pleca.

Cand am ajuns acasa, am observat ca eram singura. In sfarsit, puteam face orice. Mi-am luat notitele si le-am transcris intr-un carnetel. Cam asa trecuse timpul... Cand am terminat, am auzit usa deschizandu-se si am tresarit. Am observat un Harry in fata usii cu ochiul umflat, cu incheieturile insangerate, cu pumni plini de sange si cu buza umflata.

"Ce dracu' Harry?!" spun socata.

Dangerous love ➳ h.s f.f ✓Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum