Chapter 15

2.4K 149 16
                                    

Picioarele mi se inmuiau si simteam cum totul se invartea in jurul meu, ma simteam ca intr-un Montagne Russe, gata sa lesin. Zayn si Niall incepusera sa planga langa mine. Inca nu puteam sa cred ca Harry...a murit. Nu poate fi adevarat, trebuie sa fie o gluma proasta de-a lui. Am impins doctorul si am intrat peste Harry in sala.

*Harry's POV*

Eram intr-o camera alba. Eram pur si simplu confuz, nu stiam ce se intampla. Stateam sa ma indreptam spre...mai exact unde ma indreptam? Trebuia sa fie doar un cosmar, nu poate fi real, nu pot fi in coma. Ma asez jos pentru a ma calma.  In fata mea a aparut ceva negru. Un fior mi-a trecut pe sira spinarii. Mai exact, cine era? Era un om cu o barba foarte lunga si o pelerina neagra.

"O iubesti?" se aude acea voce groasa. Stai ce !?

"Ahm...cred ca da."

"Vrei sa mori?"

"Mnu..."

"Care a fost motivul?"

"Gelozie..." spun scarpinandu-mi ceafa.

"Te voi trimite inapoi in corpul tau in 3 minute. Dar cu o singura conditie; iti vei pierde cunostiinta pentru cateva minute. Nu e ceva permanent, e temporar. Esti un tip norocos." spune si dupa dispare. Ce dracu' a fost asta?!

Probabil Sky era socata... Nu vroiam sa o vad cum plange dupa mine. Dar, nu o pot lasa asa, trebuie sa am grija de ea, pentru asta voi fi readus pe pamant. Doamne, ce ciudat a sunat asta... Voi face tot ce imi va sta in putinta sa am grija de ea. Inca 2 minute.

*Sky POV*

Am intrat in sala si am vazut un Harry cu pierce-inguri si tatuaje fara viata pe patul de spital. Mi se rupea sufletul cand il vedeam asa. Era numai vina mea, oricum, eu nu il plac pe Louis. Tot ce a fost, a fost doar...nu stiu.

M-am asezat incet langa patul lui Harry. Ma uitam la buzele pe care nu le voi mai saruta niciodata, la ochii pe care nu ii voi mai vedea, la buclele pe care nu le voi mai simti, la tot. "Te urasc Harry, nu ma parasii. Aveam atatea de facut *if u know what i mean :>*, eram abia la inceput..." am reusit sa spun printre lacrimi. Inainte sa imi iau ramas bun, am vrut sa ii mai simt buzele pentru ultima data. Ma apropii de el si...ce dracu'?! Ochii lui Harry incepeau sa se deschida. Am sarit de pe pat, eram pur si simplu socata. Oare...eu am facut asta?

"Baietii! Veniti acum! TRAIESTE!" tip eu plangand de fericire. In cateva secunde *din greseala am scris sexunde =)))* au aparut in camera cu ochii in lacrimi. Harry isi deschise ochii si se uita confuz la noi. Se uita in jur si... "Cine naiba sunteti voi?!"

"Stai ce?!" spune Niall socat. "Cum adica nu ma stii? Sunt Niall, tipul care ti-a mancat soseta, care ti-a spart geamul de la bucatarie, care a intrat in casa ta pentru a-ti fura mancarea. Cum de nu ma stii !?" spune punandu-si mana la inima intr-un mod dramatic.

"Si tu cine esti?" spune indreptandu-si privirea catre Zayn.

"Sunt cel mai bun prieten al tau, Zayn. Sunt ala care ti-a furat oglinzile din casa, ala care ti-a luat capacul de WC, ala care a vomitat in camera ta, ala cu care te jucai cu puta in tarana cand aveam 4 ani." spuse chicotind.

"Si...tu?" spune privindu-ma pe mine. Ce era sa ii spun?!

"Ah...sunt...colega ta de camera..." spun uitandu-ma in pamant.

"Doar atat?" spune Harry razand, formand gropite in obraji.

"Pai...da." spun simplu.

Mwihihihiiii ce credeati voi? Ca o sa moara? :> Nu, nu, nuuu sotul meu nu moare. :3 Harry is my husband yoyoyoooo.

Andreea's Out ! <3

Dangerous love ➳ h.s f.f ✓Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum