Chapter 2

5K 278 49
                                    

"Așa deci...tu ești noua mea colegă de cameră. Aia este partea ta, asta este a mea. Nu te atinge de lucrurile mele, nu respira fără să îmi ceri voie și nu ai voie să te uiți la televizor. Oh da, poți privii, dar nu atinge!" spuse el încordându-și mușchii.

"D-d-da..." spusem bâlbâindu-mă, holbându-mă la tatuajele lui.

"Eu plec, mă întorc dimineață."

Și-a luat jacheta și a trântit ușa. Doamne, ce am făcut să merit asta?! Mâine încep cursurile și sunt obosită. Oricât de obosită aș fi, tot trebuie să mănânc. M-am dus la cel mai apropiat restaurant de lângă campus și am comandat cât pentru 10 persoane.

În sfârsit a venit comanda. nu puteam să nu îl observ pe băiatul cârlionțat care stătea la 2 mese depărtare de mine, sărutând o blondă.

Când m-a văzut, s-a oprit. Și-a mușcat buza inferioară. S-a ridicat și a vrut să vină spre mine dar blonda aceea *care arată oribil* i-a prins încheietura și i-a spus ceva la ureche. Nu am putut să aud.

"Ce faci aici? Mă urmărești cumva?" spuse el chicotind.

"Ăh, ce?! Nu, am venit doar să...mănânc ceva."

"Ai venit să mănânci pentru 5 zile?" spuse arătând spre farfuriile întinse pe toată masa.

"Ce îți pasă?"

M-am ridicat de la masă, și am luat nota de plată în mână. Am crezut că o să leșin și că va trebuii să mă măture cineva de pe jos. Am plătit și am plecat. Îi puteam simții ochii încă fixați pe mine.

Am intrat în cameră și m-am trântit în pat. Am adormit cu hainele pe mine și cu pantofii încă în picioare.

*Harry'sPOV*

Am intrat încet în cameră pentru a nu o trezii. Nu știu de ce am făcut asta, nu prea îmi pasă. M-am apropiat de patul ei și am privit-o dormind. Arăta ca un îngeraș. Stai, de ce am spus asta?!

"Stai de mult timp acolo?" chicotește ea.

"Ăăh...NU! Doar...îmi căutam patul și...mhm...Noapte bună, oricum te-ai numii."

"Sky."

"Noapte bună, Sky."

"Noapte bună, Sky?!" Oh, ce prost ești Harry. Altă replică mai bună nu găseai.

Se făcuse dimineață. Ar fi trebuit sa o scol dar arata atat de...frumoasa. Doamne, Harry, încetează să te mai gândeşti la ochii ei, sau părul ei incredibil, sau buzele ei... Dar nu mă place. Trebuie să mi-o scot din cap, e ciudat...

*Sky POV*

Era lângă mine, îl puteam simţii. Chiar dacă ochii mei încă erau închişi, îi puteam simţii privarea fixată spre mine.

"Mhm... Neaţa, băiatule al cărui nume nu îl ştiu!" spusem eu ridicându-mă din pat frecându-mi ochii.

"Harry." spuse simplu.

"Okay."

"Okay." spuse apropiindu-se foarte tare de mine.

Se apropia din ce in ce mai tare. Stomacul meu o luase razna. Un tremurat mi-a trecut prin tot corpul. S-a apropiat de mine si... l-am împins şi a căzut pe jos.

"Ce a fost asta?!" spuse el cu o privire ciudată.

"Poţi privii, dar nu atinge." am spus chicotind.

Dangerous love ➳ h.s f.f ✓Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum