*Harry's POV*
"Doamne, Harry!" țipa ea. "Uite cât e ceasul, de ce nu m-ai trezit si de ce nu mi-a sunat alarma?!"
"Pentru ca ți-am oprit-o" spusem chicotind.
"Nu e amuzant deloc! Uite cât e ceasul, am lipsit în prima mea zi, Harry..."
"Obișnuiește-te cu asta, papușă." nu termin bine de spus propoziția că mă trezesc cu o pernă în față. "Așa deci, joci murdar!"
Am luat-o pe sus şi am trântit-o în pat.
"Harry! Ce dracu' faci?!" ţipă la mine şi mă împinge. "Nu vreau sa fiu una dintre joculeţele tale. E de ajuns că azi nu am fost la cursuri. Cum o să le spun profesorilor?! Sau surorii me-"
Am sărutat-o. Mă enerva foarte tare când vorbea atât de mult.
*Sky POV*
M-a sărutat. Nu ştiu cum sau de ce dar a făcut-o. Şi...mi-a plăcut...
"Ce a fost asta?" am reuşit în sfârşit să spun, încă puţin şocată.
"Ăh...nimic. Uită asta..." spuse Harry trecându-şi mâna prin păr. "Ai vrea să...vi în seara asta la o petrecere, aşa de 'Bun venit în campus'?"
"Păi...de ce nu?"
*
Eram aşa emoţionată. Nu ştiam cum să mă îmbrac pentru o petrecere, nu prea am fost invitată la una. Eu sunt mai mult fata cea cuminte, fata care se culcă la 9:30 pm, fata care are un carneţel plin cu activităţi şi fata care se scoală cu 2 ore înainte să merg undeva.
Am vrut să ies mai în evidenţă aşa că mi-am luat un tricou alb pe care scrie "Free Hugs" şi nişte pantaloni scurţi. Mi-am luat skaterii în picioare şi l-am aşteptat pe cârlionţat.
"Hei. Eşti gata?"
"Ăh, cred că da..."
"Wow...arăţi aşa...wow"