Apas incet clanta pentru a nu isi da seama de prezenta mea, vreau sa fie luata prin surprindere. Ea era in cabina de dus si era cu spatele. Nu ma puteam abtine sa nu ii ating fundul ala sexy. Nu il ating bine pentru ca intr-o secunda ma trezesc cu o palma puternica pe obraz care ma tranteste pe gresia rece. Isi acopera repede corpul cu un prosop.
"Harry, ce dracu' faci pe jos? Vrei sa iei gresia in brate? Nu m-ar deranja daca ai spala-o."
"Hahaha ce amuzant. Aminteste-mi data viitoare sa rad."
"Ce naiba faci aici? Ti-am spus ca imi fac dus!"
"Defapt, daca nu ai observat este camera mea si pot sa fac orice. Esti pe teritoriul meu, Sky Green. Am venit sa fac un dus cu tine, papusa." spun vrand sa ma apropii de ea pentru a o saruta dar ma trezesc din nou cu o palma peste fata.
"Perversule!" spuse chicotind si fugind din baie.
"Apropo, ai un fund sexy!" tip eu catre ea.
Deschise usa baii din nou pentru a scoate limba la mine. E asa un copil...imi place. Oare cand se va maturiza? Sau mau bine spus, cand ma voi maturiza eu?Ma asteptam sa faca mai rau de atat. Sa tipe, sa ma zgarie, sa ma bata si sa ma taie in bucatele pentru a ma arunca pe Autostrada Soarelui.
*Sky POV*
Nu stiu ce a fost mai devreme dar a fost ciudat rau de tot. Are dreptate, sunt pe "teritoriul" lui, momentan. As vrea sa imi inchiriez sau sa imi cumpar un apartament aproape de campus pentru a fi mult mai linistita.
Sa nu uitam, trebuia sa ma duc la cursuri. M-am inscris la niste cursuri pentru scriitori *nici nu stiu daca asa se numesc cursurile so, nu ma judecati =)))*. Visul meu era sa devin o scriitoare faimoasa si wow wow wooow, visez cam mult. Mi-am luat un maieu alb foarte larg, pentru a-mi scoate in evidenta sanii si mi-am luat niste blugi negri foarte mulati. Mi-am luat conversele negre in picioare si ma pregateam sa ies pe usa. O mana isi facu aparitia pe umarul meu. Harry. Era imbracat intr-un tricou alb simplu, blugi mulati si converse negre. Eram cam la fel, cred.
"Hai sa mergem, iubito!" imi spuse luandu-ma de mana. Nu puteam sa imi indepartez mana, ma simteam bine cand ma lua de mana si mai ales cand Doamne Dumnezeule, imi spusese "iubito".
Am ajuns in campus si ma pregateam sa imi iau la revedere de la Harry dar observasem ca se indrepta spre aceasi clasa cu mine.
"Si umm...Tu... ai gresit cumva sala sau...?"
"Mnu, aici m-am inscris... si argh... cred ca o sa fie...amuzant..." spuse scarpinandu-si ceafa.
"Mda, amuzant." spusem afisand un zambet fals pe fata.
Aproape toate locurile erau ocupate, asa ca m-am asezat langa un baiat destul de dragut brunet si cu ochii albastri. Harry se asezase in spatele meu langa un baiat care dormea cu capul pe banca. Asta e destul de ciudat.
"Hei, sunt Louis." spuse simplu, ridicandu-si mana fluturand-o in aer intr-un mod jucaus.
"Hei Louis, sunt Sky!" spun chicotind.
"Arati bine! Oh scuze, tocmai am gandit cu voce tare." imi spuse acoperindu-si gura.
"Te voi bate pana iti sar mucii. Oh scuze, am gandit cu voce tare!" spuse Harry punandu-si mana la gura intr-un mod foarte dramatic. Baiatul asta trebuie sa se duca la actorie neaparat.