Cat de rapid trece timpul cand esti fericit , cand iubesti si mai ales cand esti iubit la randul tau. Am cautat 18 ani iubire , am cauta 18 ani fericirea si in sfarsit am gasit-o.
Cine ar fi crezut ca Harry , colegul meu de camera va fi ceea ce iubesc , el este la fel de important ca oxigenul , defapt mult mai important.Iubesc cum ma tine in brate , iubesc cum ma saruta, iubesc cum ma mangaie , il iubesc pe el !
" La ce te gandesti Sky ? " Ragusita lui voce m-a trezit la realitate.Bratele lui m-au strans mai tare tragandu-ma la pieptul lui.
" La nimic. " Am raspuns ascunzandu-mi fata in pieptul lui.
" Wow , deci mai nou sunt un nimic."
" De ce strici mereu momentele ? " Am spus eu ridicandu-ma din patul lui si indreptandu-ma spre baie.
HARRY POV
E asa de frumoasa , cu ochi aia ai mari si perfecti , cu parul ei fin , cu trupul ei de zeita. E superba. Un telefon vibra , iar melodia " Summertime Sadness " rasuna in toata camera.Clar era telefonul lui Sky.Mi-am plimbat mainiile pe sub perna incercand sa-i gasesc telefonul. Voilla ! Numele apelantului era Louis. Louis tocilarul ? Parca vorbisem ceva cu Sky in legatura cu el.Nervii mei
cresteau, i-am respins tocilarului toate apeluriile si el tot continua sa sune.
" SKY ! SKY, MISCA-TI FUNDUL ALA SEXI AICI IMEDIAT ! "
SKY POV
Apa calda se prelingea usor pe corpul meu. Am iesit din dus fredonand " Cause All of me , loves all of you "
" SKY ! SKY , MISCA-TI FUNDUL ALA SEXI AICI IMEDIAT ! " Tonul lui m-a cam speriat , Harry era nervos. Mi-am infasurat un prosop alb in jurul corpului si am iesit rapid.
" Harry , ce se intamp- "
" SKY GREEN ! CE AM VORBIT NOI IN LEGATURA CU TOCILARUL ALA ? "
" Cine ? Louis ? "
" TE SUNA INTRUNA. "
"HARRY NU MAI TIPA LA MINE , MA FACI SA PLANG ! "
" IMI ZICI MIE SA NU MAI TIP SI TU TIPI ? " A pufait el.Doamne ,ce o fi cu Louis de ma suna ?
" Stii ce Sky ? Am terminat-o ! "
" Harry ! Asculta-ma inainte sa faci o prostie ! " Am pufnit eu nervoasa , Harry isi luase cheile masinii si se indrepta rapid spre usa.
" Harry , daca macar un pic la mine ma vei asculta doua minute !" S-a oprit din mers si s-a intors spre mine.
" Ai cinci minute sa spui tot ce ai de spus. " Privirea lui nervoasa ma fixase , ochii lui s-au innegrit. Ce e inneregula cu el ?
" Harry .. " Am incpeut eu ducandu-ma la pieptul lui , el era rece nici macar nu ma privea.Mainiile mele si-au gasit locul pe fata lui.
"Harry vreau sa stii ca nu-l plac pe Louis , nu plac pe nimeni. Iubesc pe cineva , iar acel cineva esti TU, IDIOTULE !" La afirmatia mea ochii lui s-au poposit asupra mea.Mici scantei i se puteau zarii in privire.
" Sky .. Si eu te iubesc ! " Buzele lui se apropiau de ale mele pentru a creea un sarut pasional.Era perfect , chiar ma bucur ca si el ma iubeste.Cred ca as murii daca el ar pati ceva.Si cum ziceam era perfect,
iar mereu cand e perfect vine un idiot si strica totul. Soneria rasuna prin tot apartamentul intrerupandu-ne sarutul.
"Stai , Harry. Trebuie sa raspund." Am iesit din bratele lui calde si m-a indreptam spre usa. Nu m-am mai uitat prin vizor si am deschis direct.Am impietrit pe loc.Inima mea batea ca o nebuna-n piept , ochii mei s-au marit si gura mi s-a deschis in semn de soc.