*Harry's POV*
Dupa ce l-am batut pe Liam, mi-am indreptat privirea spre Sky. Era acolo, ghemuita intr-un colt, inconjurandu-si corpul micut cu mainile ei.
"Sky..." spun incercand sa spun ceva, dar ea se arunca in bratele mele si imi inconjoara talia cu picioarele ei.
Am inceput sa o sarut, ducand-o spre masina. Ea doar stateam acolo, si se uita confuza pe geam. E o nebunie, nu?"Ah, la ce te gandesti?"
"La nimic..."
"Spune-mi." spun punandu-mi mana pe piciorul ei mangaindu-l. Observasem cum ca de fiecare data cand o ating, pielea ei se face de gaina. Reactiona la fiecare atingere a mea, si imi placea asta, pot detine controlul asupra corpului ei.
"Nu am nimic...Doar ca, de unde il stii pe Liam? Care e problema ta?!"
"Liam a fost cel mai bun prieten al meu," incep sa spun strangand volanul. "Dar intr-o zi, cand fosta mea prietena se plimba pe aici, Liam a vazut-o si a violat-o si...a omorat-o din nu stiu ce cauza dar, stia ca tin la ea, si ca a fost prima data cand am fost indragostit. De atunci, nu mai vreau sa ma mai atasez de nimeni, si nu vreau ca tu sa patesti ce a patit si ea...Dar la dracu' Sky, m-am indragostit din nou..." spune lasandu-mi capul in jos.
"Oh, si...ai iubit-o...?"
"Sky, eu nu sunt cu persoane pe care nu le iubesc." spun si chicotesc.
**
"Harry, mi-e foame! Avem ceva in frigider?" spun aratand spre mini frigiderul din camera.
"Pai...mnu. Hai sa mergem sa facem niste cumparaturi."
"Tot ce am nevoie e o pizza, un masaj la calcaie si...2 negrese. Mersi!" spune facand o fata dulce.
"Defapt, tu o sa vii cu mine." spun si o iau pe sus.
"Da-mi drumul!" striga zbatandu-se. "Sunt inca in pijamale, tantalaule." spune chicotind.
"Cum mi-ai spus?!" ma ratoiesc eu la ea punadu-mi mana la inima, pentru a parea ranit.
"Tan-ta-lau!" silabiseste.
"Pana aici Sky Green, mi-a ajuns." O iau din nou pe sus si cobor scarile cu ea in brate. Incearca sa se opuna dar nu poate, sunt prea puternic. Chiar nu imi pasa ca avea niste pijamale pufoase pe ea mov, pe care scria "I have to pee". Era destul de amuzant.
Am ajuns in magazin, si am pus-o usor pe Sky intr-un carucior de cumparaturi. I-am smuls lista din mana si am inceput sa caut cele necesare. Sa vedem...
Sucuri? Bifat.
Un bax de bere? Bifat.
Mere? Bifat.
Cartofi? Bifat.
Tampoane? Bifat.
"Stai ce?! Ce dracu', nu am nevoie de tampoane, inca nu sunt in perioada aia a lunii." spun punand tampoanele inapoi pe raft.
"Tu nu, dar eu da." spune Sky punandu-le inapoi in carucior.
Am mai luat ce am avut nevoie, si ne-am indreptat spre casa de marcat. Cand am auzit pretul, eram pe cale sa lesin. 256 de dolari?! Doamne Dumnezeule, cu fata asta o sa ajung pe strazi.