*2 luni dupa*
Stăteam acolo întinsă lângă el. Respirația i se tăiase complet. Simțeam că viața se terminase complet când l-am văzut fără suflare pe podea. Se pare că morfina își făcuse efectul. M-am prăbușit lângă el incapabilă să mai scoat vreun sunet sau să fac vreo mișcare. Singura mea rază de lumină se stinsese. Întunericul se revărsa din nou asupra mea,dar de data asta mai puternic ca niciodată. Vroiam să țip,să lovesc,să distrug,dar nu puteam. Eram în genunchi pe podea lângă trupul aceluia care a învățat-o ce înseamnă dragostea. M-a învățat ce înseamnă să ai pe cineva alături și ce înseamnă să ai încredere. Eu știam că el ma iubise mult. Știam și de faptul că fratele lui mai mare era un criminal. Știam și că zilnic era batjocorit de toți din școală.Știam toate astea,dar n-a putut face nimic. M-am ridicat,am deschis fereastra și am strigat cât am putut de tare: "Felicitări tuturor celor care au râs de el! Felicitări tuturor celor care l-au batjocorit în tot acest timp! Ați mai distrus o viață!" Am închis geamul și m-am așezat din nou lângă el. Era încă cald,deci murise cu puțin timp în urmă și cu toate astea... Cu toate astea nimeni nu mai știa în afară de mine. Pentru că,evident,decât mie îmi păsa.
M-am ridicat din nou pentru a-mi da seama dacă mai rămăsese sau nu din morfina folosită de el. Se pare că el își dorise să aibă o moarte rapidă si fără durere. Ochii mei începuseră să lăcrimeze,dar îmi ștersesem lacrimile repede. Trebuia să găseasc ceva. Apoi am găsit o o sticluță de morfină la el în buzunar. Știam ce aveam de făcut. Am luat siringa pe care o folosise și el. Tot ce voiam era să fie din nou împreună cu el. Lumina devenea din ce în ce mai slabă,iar eu am zâmbit vag. "Asta înseamnă deci prima și ultima iubire,huh?"
'Sky, trezeste-te!'Se aude vocea calda a lui Harry.
'Ah, ce e?! Doamne, esti ok? Traiesti?!'Spun punandu-i mainile mele micute pe fata.
'Da iubire, traiesc! Haide, doar nu vrei sa intarzii la cursuri.'
'Argh, dar azi nu vreau cursuri...'Spun lasand capul in jos, luandu-mi un suc din frigider.
'Oh, am auzit eu bine? Sky Green nu are chef de cursuri? Sky Green chiuleste?'
'Cam asa ceva, Harold!'
'Pai...si ce vom face azi? Vom sta pur si simplu si ne vom uita pe pereti?'
'Harry...'
'Ce?'
'L-am avut...din nou...'
'Ce?!'
'Visul ala...In fiecare seara, aceasi scena.'
S-a apropiat de mine si m-a luat in brate. Totul s-a schimbat atat de mult, s-au intamplat atat de multe... Dar, Harry s-a schimbat; din acel baiat dur si rece intr-un iubit grijuliu si cald.
Astazi am hotarat sa ne petrecem timpul impreuna. Ne-am luat un cos pentru picnic si am indesat toate prostiile in el. Dar, ce picnic ar mai fi daca nu ar venii si Niall cu Zayn? Oh, chiar ma inteleg bine cu ei. Ba chiar, am inceput sa ma atasez si de Amanda. Va amintiti? Colega mea de banca.
Am ajuns. Totul era atat de frumos! Am observat ca Zayn o cam place pe Amanda. Oare...as putea face ceva?
'Zayn, mișcăți fundul ala sexy si mare mai incolo!'
'Hei! Asta a durut! Sa il vezi pe a lui Niall...'Murmura el.
'Gata, nu mai pot rezista!'Țipă Niall ridicandu-se. 'Am ceva de spus...'
'Esti insarcinat?!'Spune Harry ridicandu-se si el.
'Stai ce?'Exclamăm toti.
'Deci, Zayn o place pe Amanda! Gata, nu va mai holbati la mine! Zayn, puiule, nu ma bate.'
'Oh...serios?'Spune Amanda inrosindu-se.
'Ăhm...nu. Ce a vrut Niall sa zica este ca e-e-eu'
'Oh, esti imposibil Zayn!'Ma ridic. 'Stim toti ca tu o placi si ea te place. Ce mai asteptati?'
*Zayn POV*
Daca o sa il prind pe idiotul ala de Niall o sa il omor. Serios, ea sa ma placa? Uita-te la tine, Zayn! Esti prea sexy. La dracu' cu constiinta mea. Ce sa fac? Ce sa fac?!
'Amanda, ai vrea s-să...'