Chapter 16

2.5K 140 19
                                    

"Doctore, si cand o sa isi recapete memoria?" spune Zayn ingrijorat.

"Sincer, nu st-"

"Cum adica nu stiti?! Sigur sunteti doctor?! Aveti fata de criminal in serie. Sau...sunteti un spion?! Sunt la camera ascunsa?! Mami, mi-e FOA-MEEE" tipa Niall agitandu-se.

"Defapt, nu stiu sigur, dar am o idee. Cred ca peste cateva ore isi va recapata memoria, doar ajutati-l putin mai mult pentru a o recapata mai repede." spune si pleaca.

*

Urmatoarea zi trebuia sa ma duc la cursuri, woho. M-am asezat langa patul lui Harry si l-am sarutat pe frunte. El doar ranjea. S-a ridicat brusc din pat si m-a luat pe sus. Mda, e perfect vindecat. M-a trantit pe pat si s-a pus peste mine. A inceput sa ma sarute pasional dar si in acelasi timp foarte salbatic, ca si cum viata noastra ar depinde de asta. Limbile noastre duceau o lupta, care normal ca Harry a castigat-o. Coboara mai jos si ajunge la gatul meu pe care il saruta si il suge cu putere *a sunat ciudix :))*. Dupa, mainile lui calde ajung la sutien. *nu ma judecati, nu ma pricep sa povestesc scene de genul asta :))*

"Nu Harry, nu sunt pregatita..."

"Inteleg." imi spune si ma pupa pe nas. Am chicotit.

Trebuia sa mergem la ore asa ca, trebuia sa ne imbracam. Eram destul de extenuata la ce s-a intamplat aseara. Dar, trebuia sa uit tot, conteaza ca el se afla acum langa mine. M-am atasat de el intr-un timp atat de scurt... si in prima zi nu ne suportam.
M-am decis sa imi iau un tricou mai lung, mov cu o pisica pe care scrie "Purrr", niste colanti negri si mulati pe care scrie "No Boyfriend. No Problem.". Mi-am facut un coc dezordonat, mi-am luat un mar si eram gata sa plec.

"Haide odata, Harry! Nu vreau sa intarzii din cauza ta." spun oftand zgomotos.

"Acum." spune si iese din baie. Avea un tricou alb, cu blugi negri mulati si converse negre. Acelasi Harry.

M-am urcat in masina lui, si am pornit spre campus. Nu conduce atat de rau, dar as prefera sa merg jumatate de ora pe jos de cat cu el la volan. Cand am ajuns, s-a dat jos din masina si mi-a deschis portiera. M-a luat de mana si am intrat.
Am ajuns in sala si deja ochii lui Lou erau atintiti spre mine.

"Hei, Sky!" spune Louis care se indrepta spre mine imbratisandu-ma. "Ah, scuze pentru aseara, poate...putem lasa intalnirea pe maine? Ca sa...imi mai acorzi o sansa?"

"Uhh...nu stiu, Lou. Vreau doar sa ramanem prieteni, atat..."

"Oh" spune lasandu-si privirea in jos. "Inteleg."

Era ciudat, Harry inca nu ajunsese in clasa, desi venise odata cu mine. Am vrut sa merg pe hol sa vad daca e acolo dar, profesorul m-a oprit. A trecut ceva timp din ora, si l-am rugat daca ma poate lasa sa merg pana la baie. M-am indreptat spre dulapul lui, poate era acolo. L-am vazut pe Harry care imbratisa o blonda. Dar, am plecat repede pentru a nu ma observa. Deci, asta facea el?!

*Harry's POV*

"Mi-a fost dor de tine, surioara!" spun strangand-o tare in brate. Nu pot sa cred ca si ea urmeaza cursurile aici. Nu am mai vazut-o de mult timp de cand am intrat in lumea drogurilor si a bauturii.

"Si mie de tine, Harry!" spune rezemandu-si capul de umarul meu. "Spune-mi, ai cucerit vreo fata pana acum?"

"Woho, si inca cate." chicotesc eu. "Dar, singura fata pe care o plac, nu cred ca ma place...adica, nu stiu." spun simplu.

"Incearca sa o cuceresti, nu o face sa sufere sau sa planga pentru ca vei avea de-a face cu mine." spune dandu-mi usor un pumn in umar. "La pauza vreau sa o vad." spune indepartandu-se de mine.

Wohoooo, uite si capitolul astaaa. :) xx Sper ca va plaaacuuut ! :3 CE PENIBIL E CAPITOLUL MOORR =))) ACUM L-AM CITIT =)))))))))

Andreea's Out ! <3

Dangerous love ➳ h.s f.f ✓Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum