*Sky's POV*
Am ajuns in camera si ne-am trântit in pat. Timp de cateva minute, nimeni dintre noi nu a mai spus nimic. In cele din urma, m-am decis sa rup linistea.
"Harry?"
"Da."
"Cati copii vrei sa ai?" spun bagandu-mi capul in perna, dandu-mi seama ca am pus o intrebare tampita. Se intoarse cu fata spre mine si se uita in ochii mei.
"O fetita si un baietel." spune stramband din nas.
"Oh" spun simplu. In acel moment, telefonul lui Harry ii sunase.
~*~ Convorbire ~*~
"Alo?" spune Harry.
"Sefu', Daniel Smith nu vrea sa plateasca. Ce sa facem?!"
"Da-l dracu'. Asteptati acolo, vin imediat. O sa regrete." spune ridicandu-se repede din pat.
"Bine."
End Call.
Doamne Dumnezeule, ce a fost asta?Cum adica o sa regrete? Cine sa regrete? De ce? Unde? Cum?!
"Ahm, Harry, unde te duci?" spun inghitind in sec.
"Am o problema de rezolvat, ma intorc repede." spune luandu-si cheile de pe noptiera si sarutandu-ma rapid. Baiatul asta...e ciudat, si m-a pus pe ganduri. Asa ca, m-am decis sa il urmaresc, sa vad ce pune la cale. Mi-am luat un hanorac negru si mi-am pus gluga pe cap, mi-am luat niste pantaloni de trening gri si m-am indreptat spre usa. Am luat cheile camerei pentru a o inchide si am mers dupa el.
Am ajuns in fata unei cladiri parasite, locul asta era infricosator, era seara.
L-am vazut pe Harry cum intra in cladirea aia, si spre norocul meu, a lasat usa crapata. Nu, nu aveam de gand sa intru, vreau doar sa ma uit prin acea crapatura. Cand m-am pus in genunchi pentru a vedea mai bine, l-am vazut pe Harry cu o cagula pe cap, cum lovea cu putere un tip blond. Ii arunca cuvinte urate si pana la urma, Harry isi scoate din buzunarul de la spate ai pantalonilor sai un pistol. Stai ce? Un pistol? Eu de ce nu l-am vazut pana acum?
"Ultima dorinta, Smith!" tipa Harry inainte sa apese pe tragaci. In acel moment, o impuscatura se aude din incapere. Dupa ce a tras, m-am ascuns repede dupa un tufis, pentru a nu ma vedea.
"Am dat de dracu', Harry! Politia se indrepta spre noi." se aud niste vocile familiare ale unor tipi care alerga spre cladire. Nu pot sa cred, aia erau Zayn si Niall, avand si ei niste cagule pe cap.
Vreo 4 masini de politie isi facusera aparitia, inconjurand cladirea. Trebuia sa fac ceva, nu puteam sta cu mainile in san.
"Psss, Niall! Niall!" spun eu in soapta de dupa tufis. Niall isi indrepta privirea spre mine si isi daduse seama ce incercam sa fac. Ii da un cot lui Zayn si ii spune ceva la ureche. Zayn merge incet langa Harry si ii arata incet cu degetul spre mine.
3
2
1
"Baieti, fugiti!" tip eu iesind din tufis. In acel moment toti politistii isi indreptasera privirile spre mine si uitasera de baieti.
In cele din urma, ne-am urcat toti in masina lui Harry si am plecat repede spre camin.