*Harry POV*
Ii observasem ingrijorarea in ochii ei. Nu ii puteam spune ca am fost gelos si i-am facut o "mica" vizita lui Louis.
"N-am nimic." spun bagandu-mi mainile in buzunar.
"Tu. Baie. Acum."
Si uite asa am ajuns sa stau pe cada, ea stand in genunchi intre picioarele mele curatandu-mi ranile.
"La naiba, Sky! Ma ustura..." spun inchizand ochii.
"O sa treaca." imi spune si imi zambeste.
"Si cu buza mea...ce vei face?" spun facand un puppy face.
"Pai, nu st-"
Nu am lasat-o sa termine pentru ca imediat mi-am lipit buzele de ale ei. Avea un gust atat de dulce si Doamne Dumnezeule, nu stiu de ce am facut asta...
*Sky POV*
Nu terminasem de spus propozitia pentru ca deja ii simteam buzele lui moi si insangerate lipite de ale mele. Era o combinatie perfecta intre menta si sange. *a sunat ciudat :))*
Limba lui a patruns in gura mea cu usurinta, asa ca acum incepuse al3lea razboi mondial. M-a luat pe sus si m-a lipit de un perete neintrerupand sarutul.
*
"Deci Harry...pana la urma de ce erai plin de sange?" spun punandu-ma in pat.
"Pai...eram putin gelos ca tu te intalneai cu Louis si cu mine nu... Asa ca l-am urmarit pana la o alee si de acolo l-am luat si l-am batut. Si el mi-a dat un pumn in ochi si in buza. Si dupa a fugit..."
"La naiba, Harry... De ce ai facut asta?!" spun ridicandu-ma imediat din pat.
"Eram gelos, ok?!"
"De ce sa fi gelos, Harry? Ai deja o prietena."
"La dracu', Sky! Te plac. Daca nu ma accepti asa cum sunt, priveste-ma cum plec. Eu am sa plec, dar nu am sa mor niciodata."
"Ce vrei sa spui cu asta?"
Nu am putut sa mai spun nimic pentru ca deja plecase si trantise usa. Nu pot sa imi dau seama ce inseamna "Eu am sa plec, dar nu am sa mor niciodata.". Chestia asta m-a pus pe ganduri. Nu il puteam lasa sa plece asa deodata, cine stie ce i se mai putea intampla de data asta... M-am intins in pat si ma uitam pe tavan gandindu-ma la nimic. Incercam sa dorm dar pur si simplu nu puteam. Deodata, imi simt telefonul vibrand sub mine.
De la: Louis. ;)
Hei Sky. Sunt eu, Louis. :) xx Sper ca mai vrei sa iesi cu mine. Daca da, in 20 de minute sunt in fata usii tale. ;)
Pentru: Louis ;)
Hei Loouu. :) xx Ok, s-a facut. ;)
Acestea fiind spuse, m-am dus in fata dulapului ca o proasta si ma uitam la el. Am inceput sa probez toate rochiile posibile dar niciuna nu mi se potrivea. Plus ca nu stiam unde vom merge in seara asta asa ca eram indecisa... Pana la urma mi-am luat un tricou albastru cu SpongeBob si niste pantaloni negri scurti. Mi-am luat skaterii in picioare si am asteptat sa vina. Daca afla Harry o s-o ia razna...