Chapter 6

3.4K 188 39
                                    

*Harry's POV*

"Zayn, omule opreste! Doar nu vrei sa o las sa mearga singura spre casa."

"Hazza, esti beat mort frate! Nu poti nici sa te ti pe picioare." spuse chicotind.

"Daca nu opresti in acest moment te impusc, dupa te tai, iti scot organele, si le dau la caini" spun inclestandu-mi maxilarul.

"Usor, sadicule!"

Am coborat din masina si am inceput sa alerg. Nu stiam unde merg, dar trebuia sa o gasesc. Nu prea stie locurile astea si daca i se intampla ceva...nu stiu... Imi parea rau pentru ce spusesem mai inainte dar parca...incep sa ma indragostesc incet incet. Pare o prostie, nu? Nu o merit, sunt un golan. Am pierce-inguri, tatuaje, beau, fumez iar e atat de simpla si timida si atat de inocenta...

*Sky POV*

Nu stiam mai exact unde ma indrept dar stiam doar ca vreau sa plec cat mai departe. Nu pot sa cred ca am lipsit la prima mea zi in campus. Aveam atat de multe planuri, vroiam sa am note excelente, sa imi fac prieteni cu care sa ma pot intelege, sa le fac o impresie buna profesorilor dar...uite-ma acum aici pe o alee intunecata.

Niste pasi se auzii in spatele meu. Pun pariu ca era Harry care vrea sa ma sperie. Ma intorc cu fata la acea persoana si speram sa ii vad ochii verzi si uimitori ai lui Harry, dar m-am inselat. In fata mea statea un baiat brunet cu ochii intunecati, cu un zambet larg pe fata.

"Buna, papusa! Nu a trecut ora ta de culcare?" spuse chicotind.

"C-c-ce vrei de la mine?! Nu am bani."

"Oh, dar nu vreau bani frumoaso. Te vreau pe tine."

Am vrut sa deschid gura pentru a tipa si pentru a cere ajutor dar acesta isi lipise buzele lui reci de ale mele. Incercam sa nu ii raspund sarutului si am vrut sa il imping dar acesta era prea puternic. Ma trase mai aproape de el si imi puse mana pe fund. Din coltul ochilor mei incepusera sa imi cada siroaie de lacrimi.

In spatele lui isi facu aparitia un baiat cu ochii verzi.

Pierce-inguri.

Tatuaje.

Harry.

"Liam, daca nu imi lasi in acest moment iubita jur ca te omor aici si acum." tipa Harry aratand cu degetul spre el inclestandu-si maxilarul.

"Oh, Harry! Ce dor mi-a fost de tine. Si daca nu o las, ce imi vei face?!" spuse baiatul acela tragandu-ma mai aproape de el.

"Pana aici, tu ai vrut-o!"

Dangerous love ➳ h.s f.f ✓Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum