Politické kecy

374 38 0
                                    


,,Takže, když jsme se tak hezky představili, můžeme začít." Uprostřed byl dataprojektor, který se právě rozjel a začal promítat fotografie. ,,Abych mohl vůbec začít se svým projevem, tak musíte vědět, že titáni nikdy nevymřeli" Eren se odmlčel a celou místností projel bzučivý roj slov. ,,Před tisíci lity, jsme nevyhráli, tak jak to vypráví učebnice dějepisu, jen jsme přežili. Titáni byli na pokraji vyhubení, a proto se poslední jedinci stáhli daleko do ústraní. Vláda rozpustila jednotky a začala nová éra. Éra bez titánů, jak plynul čas, titáni nabývali na síle a začali se znovu množit. Po pěti stech letech, jsem opět vytvořil jednotku. Bezejmenná Legie, která byla natolik utajena, že o ní věděl jen císař a jeho pobočník. Legie úspěšně odrážela zoufalé útoky titánů, kteří lačnili po lidském masu. Ovšem nyní, v moderním světě, je počet titánu vyšší, než před tisíci lety.

Podle mapy, můžete zjistit, že více jak polovina Japonska, byla už napadena. Titáni se rozprostřeli téměř všude. Legie, je držela co nejdále od hlavního města, ale i přes naše síly, se titány dostali přes naši hranici.

Míří sem a lidstvo je naprosto bezbranné. Bez zdí a početné Legie, lidstvo nemá šanci."

,,Pane Jeagre, jestli nám tu znovu chcete dělat přednášku o vaši neschopnosti a o znovu zvednutí hradeb, můžete se vy a vaší kumpáni vrátit do hor. Tam je vaše místo, máte se svou jednotkou bránit lidstvo, ne snad."

Eren nikdy nebyl na politické hašteření, proto se na něj jen usmál a upřel svůj pohled na císaře. Ten mu ovšem nevěnoval ani trochu pozornosti.

,,Ano vrátím se do hor, ale až si vyslechnete. Už několik staletí, tu s vámi diskutuji a vždy se mi dostalo odmítnutí.

Nepřipadá vám trochu nevhodné tu jen mluvit, zatím co, mí vojáci jsou masakrování během obrany lidstva? Požádal jsem vás o více vojenské síly, abychom mohli zvládnout tuhle situaci, a definitivně ukončit tuhle válku."

Všichni politici byli naprosto stejní, dělali vše proto, aby si udrželi svojí pozici v poslanecké sněmovně.

,, Jak podle vás zastavíte titány?" zeptal se Eren, zatím co si v duchu počítal do desíti.

,,Vy je zastavíte, v tichosti jak jste byli vycvičeni. Kvůli tomu jste byl také vytvořen ne? Nebyl jste to vy, náhodou který slíbil že vyhladí všechny titány." A ukáže na Erena. ,, Snažíme se tu vymyslet nějaké diplomatické řešení, zatím co vy nám tu podáváte jeden šílený návrh za druhým?" Eren ani netušil, jak se ten politik jmenuje, ale vypadá to, že má velký hlas.

,,Zatím co, mi se tu hašteříme, horda titánů má spadeno na hlavní město. Pane moje Legie, bude bránit lidstvo do posledního dechu, ale jestli aspoň nezvednete hradby, tak už jste celému lidstvu podepsal rozsudek smrti."

Tím celý sál naprosto umlkl. Eren si zajistil 100% pozornost, teď dokonce i pozornosti císaře.

,,Na vlastní oči jsem viděl umírat, muže, ženy, děti, celé rodiny. V posledních dnech bitvy, bylo tisíce obětí, ale jen díky vojákům, kteří bojovali za svobodu lidstva, tu nyní můžete žít."

Proběhlo hlasování. Nejdříve se hlasovalo pro zvednutí hradeb, všichni vojenští vojevůdci v místnosti hlasovali pro, dokonce i politici, kterým záleží více na lidech. Ovšem jakmile hlasoval proti císař, tak se k němu většina přidala. Bylo to marné.

Eren se ani neodvážil vyslovit návrh, říct lidem pravdu, věděl, že by to byl jen další hodina promrhaných keců.

Shingeki no kyojin- Cesty se rozcházejí a zase slučujíKde žijí příběhy. Začni objevovat