Sledoval, jak ničí město... jako když byl mladší. Eren stál na hradbě, polovina měst hořela a ta druhá byla zničena. Titáni postupovali městem a lidé se před nimi snažili utéct. Utíkali do všech možných bunkrů, ale titáni byli rychlejší. Požírali lidi a trhali je na kusy. Ten křik byl slyšet až nahoru.
Přímo před ním se objevil Berthold v jeho lidské podobě, nebyl to on, jeho lidské vědomí bylo pryč. Eren sáhl hluboko do svého nitra a chtěl probudit tu schopnost, která ho přiměla opět se vrátit, ale byla pryč, stejně tak i s jeho rychlé léčení, ano stále si dokáže dorůst nohu nebo ruku, ale bude to trvat mnohem déle.
Nepřišel lepší čas pro ztrátu rychlosti.
Berthold zaútočil jako první a Eren jeho útok snadno vykryl... Nechal ho chvilku útočit, potom souboj obrátil a zaútočil. Souboj ukončil dřív, než stačil pořádně začít. Eren mu zezadu sevřel krk a využil všechnu energii, co měl v sobě. Berthold byl vyšší než Eren, ale Eren byl silnější než Berthold a proto měl navrch. Berthold sebou zmítal a snažil se uniknout z jeho sevření, když Eren zamezil přísun kyslíku do jeho hlavy, tak jeho tělo začalo ochabovat. Ruce mu spadli podél těla, a pomalu ztrácel vědomí. Než ale spadl úplně do tmy, Eren pronesl. ,,Odpočívej v pokoji, příteli." Pak obemkl jeho hlavu svými dlaněmi a prudce mu ji otočil do nepřirozené polohy. Pohyb doprovodilo hlasité zlomené kosti. Eren mu zlomil vaz.
Nechal, aby jeho tělo sklouzlo dolů na zem... chvilku ho nechal, ale nakonec udělal dalších pár kroků aby zamezil uzdravení, i když si byl téměř jist, že se to nestane. Nejdříve nožem přeřízl jeho šíji a nakonec mu prostřelil dvakrát hlavu.
Eren pokračoval dále do města v lidské podobě, jen s manévrovací výstrojí upevněné na jeho těle. Jednotky bojovaly ve formacích, přesně tak jak je to naučil, ale byla to jatka.
Na zemi se válela roztrhaná těla, která byla těžko identifikovaná. Kaluže krve byly smíchány s lidskými výkaly a moči. Nic neobvyklého, když bojujete už opravdu dlouho. Eren se země ani nedotkl, shlížel dolů ze střech.
Netrvalo dlouho a spatřil Leviho... právě bez obtíží zabil jednoho z titánů a připravoval se na druhého. Vyděl v něm jeho staré já, přesně stejné pohyby a ta ladnost. Přesně do těch stejných pohybů se bezhlavě zamiloval.
,,Pane..." zavolal na Erena voják
,,Podejte hlášení vojáku."
,,Pane... titány prorazili druhou zeď, řítí se do centra.... Polovina vojáků je mrtvá a inteligentní titáni útočí přesně na nové technologie, nedokážeme se ubránit, titáni nás zmasakrují."
Eren přesně tohle, ale očekával. Byl to totiž přesně ten stejný postup, který už jednou Zake použil. Vypadá to, že i Zake ztrácí svoji mysl, protože jak ho znal, nikdy by nepoužil stejnou metodu dvakrát.
Zake stál na v ústraní toho všeho a pozoroval dění, jedna mrtvola za druhým ,,Takové plýtvání naším časem." poté vytáhl z kapsy dýku a řízl se do dlaně. Jen pár vteřin na to do něj udeřil žlutý blesk, který jím projel jako nával energie do těla.
Na hradbě se objevil titán, vypadající jako zvíře.
Titán, kterého se v minulosti obávali všichni bojovníci, protože jakmile se objevil on, smrt byla jistá a Zake z toho strachu měl radost. ,,Jste nevyvinutá rasa, proto si zasloužíte zemřít."
Na jeden okamžik se střetli Erenovi a Zakeho oči, jako by to na tu dálku bylo vůbec možné. Byla to jen chvilka, ale jako by mezi nimi proletěl blesk nenávisti. Zapřísáhli si, že jede druhého zabijí. Tato bitva bude rozhodující, buď on nebo Zake. Jeden musí žít, druhý zemřít.
,,Erwine." zavolal na něj Eren, ten jakmile ho spatřil, byl okamžitě u něj. Erwin byl od krve, byla to smíšená krev, titána a nějakého člověka.
Eren si obrněného titána všiml pozdě, nestačil zareagovat, Reiner udeřil do střechy a mrštil Erena na druhou stranu ulice. Cítil jak mu v těle popraskalo několik kostí, chvíli se nemohl ani hýbat a Reiner toho využil. Vzal jeho bezvládné tělo do své titánské ruky. Eren spatřil Leviho pohled, ty jeho oči... panebože, je to on?
Reiner se připravoval znovu mrštit s Erenovým tělem. Eren se naposledy podíval na Leviho a poté na Erwina, viděli jak si Eren přikládá ruku k ústům. Erwin plně ze svých plic zakřičel ,,nabídněte svá srdce."
Jakmile Reiner hodil Erena do vzduchu, jen pár vteřin na to, se objevil žluto oranžový blesk. Všichni přítomni sledovali, jak se Eren transformuje do své titánské formy. Teď tu proti sobě stál Reiner a Eren ve své titánské podobě. Chvíli si jeden druhého měřil pohledem a poté se rozběhli proti sobě.
ČTEŠ
Shingeki no kyojin- Cesty se rozcházejí a zase slučují
Hayran KurguOd vyhlazení titánů ve světě, dělí časová přímka téměř tisíc let. Lidé už téměř zapomněli na svou historii, žijí beze strachu a zdí. Ovšem tohle se má brzy vše změnit. Co když titáni nebyli vyhlazeni a co když stále existuje jednotka, která s nimi b...