Prvi dio

24.7K 560 32
                                    

Opet kasnim kako divno, pomislim u sebi.Vrata lifta se otvaraju i kako prilazim moja sekretarica Ema ustaje sa fasciklom u ruci.Pozelim joj dobro jutro i zajedno ulazimo u moju kancelariju.
Kad se smjestim dam joj znak da pocne sa izlaganjem i kao i uvijek perfektno i profesjonalno uradila je svoj posao.Dobra je djevojka.Volim kad radim sa dobrim, normalnim i naravno provjerenim ljudima.Sa platom koju dobije prehranjuje i skoluje sestru i sebe.Ta djevojka se zaista trudi i vise nego sto treba.Zato sam odlucila da je zadrzim i kad zavrsi studije Prava kao pripravnika i obucim je za svoj tim.

- Hvala Ema, da li mozes da mi napravis jednu kafu?

-Naravno, odmah.

Klimnu mi glavom i izadje.Uzmem one fascikle koje mi je donjela i krenem da radim, ali prije nego krenem pogledam rokovnik i vidim da tek za dva sata imam prvi sastanak, a u sudnicu ulazim tek oko četrnaest casova.Ekstra.

- Gospodjice Elena vasa kafa.

-Hvala Ema i sta sam rekla za to persiranje, samo sam 8 godina starija od tebe.

-Uredu gosp...ovaj Elena.

Na sastanku sam uspjela da se nagodim i moj klijent ce platiti samo nanjetu stetu kao i velikodusnu donaciju fondu za nezbrinutu djecu jer su tako zahtjevali, jeste da ce ostati laksi za pola milijona ali i to je bolje nego da je zavrsio u zatvoru najmanje 5 godina i javne sramote jer je iz vrlo ugledne porodice.Ponekad se pitam gdje je njima u opste pamet kad toliko rizikuju a ne bi smjeli.

Ulazim u zgradu suda i krecem se hodnikom do oglasne ploce da vidim raspored.Nadjem da sam u odsjeku C sudnica br. 2.Ovo sudjenje ce biti dugo,bolno i mucno.I sama se stresem kad pomislim kroz sta je sve moja klijentica prosla.
Ovo se ne desava, prvo sto vidim kad stignem u sudnicu jeste Filip Lazović, moj bivsi, pokvareni i naravno arogantni decko.Muska svinja.Naravo ja se cudim a ne bih trebala, ko drugi nego on, brani sebi slicne.
Sudjenje je vec pri kraju nakon gotovo sat i cetrdeset, moja krijentica je toliko blijeda, cekam svaki trenutak kad ce da se onesvjesti.
I bas kad sam mislila da ce se onesvjestiti, sudija je prekinuo sudjenje.

-Gospodo sudjenje se nastavlja u petak, 11. maja u 11:00 h prije podne.

Kupim stvari i krecem prije nego Filip stigne do mene.Uh sjedim u automobilu vec 5 minuta vozim se prema restoranu idem na kasni rucak jer je vec pola cetiri a ja nisam rucala.Koji je preko puta zgrade u kojoj stanujem.Dolazim ispred svoje zgrade ostavljam automobil i krecem preko puta u moj omiljeni restoran.

Cim udjem u restoram krevecem za svoj uobicajni sto i u hodu mi nije umaklo kako me je neki tip odmjerio od glave do pete.Sjedam i porucujem standardno.Kako to hoce sjela sam tacno tako da direkt gledam u covjeka koji me je odmjerio.Odmjerim i ja njega,visok, taman, bjela kosulja gotovo puca od njegovih jakih misica ruku i grudi, velike sake koje krase dugi muski prsti, vratim pogled na na njegovo lice i shvatim da me gleda ali meni paznju odvlaci preljep osmjeh i brada od 3 dana koja krasi njegovo vec lijepo lice.Utom konobar donosi moju narudzbu i skrenem pogled sa njega na hranu, jer sam gladna.

Dok sam ja zavrsila svoj rucak on je vec otisao, a konobar prilazi mom stolu sa desertom, podignem obrvu na sta mi konobar odgovori da je gazda poslao kao i da je moj racun vec placen.Spusta tanjir ispred mene i na njemu je sem kolaca od cokolade i podsjetnica sa imenom i brojem telefona sa porukom.

"Preljepa si kad se na smijes, a jos ljepsa kad uzivas".

I tako ja blejim u ono ime i poruku.Jebote.

____________________________________

Evo ga prvi dio napakon, nadam se da ce se sad uspjeti objaviti jer nesto nije htjelo.Izvinite na greskama i ako bam se da ostavite komentar, iskreno misljenje..

plavaDjevojka_

Tajna njenog pogleda 🔚Where stories live. Discover now