Drugi Dio

15.7K 482 12
                                    


Ovo nije slucajnost.Ne moze biti.Vrtim posjetnicu u rukama vec pola sata.Iznova i iznova citam ime koje pise, Aleksandar Smirnov.

• Mjesec dana ranije

Ulazim u prepun nocni klub.Miris alkohola i dima cigareta odmah me zapljusne.Provlacim se kroz gomilu vec polu pijanih momaka i djevojaka koji zasigurno jedva da su punoljetni.Napakon stignem do naseg separea.Odmah vidim Emu, veceras je prelijepa, crna svjetluca haljinica sa blagim V dekolteom doseze do sredine njenih butina i visoke crvene sandale jos vise isticu njene vitke noge.Emi je danas rodjendan.Poklonila sam joj proslavu rodjendana u elitnom nocnom klubu.Treba joj malo predaha, mislim da je proslava pun pogodak.
Pozdravljam se sa Emom udmah cim udjem u separe, snazno je zagrlim. Ne pokazujem to ali Ema mi je mnogo vise od radnice.Mnogo je cjenim i divim joj se.Nekako vidim mladju repliku sebe u njoj, samo ja sam bila čvrsća i izabrala sam laksi put.Pozdravim se i sa ostalim curama.Veronuku i Anu znam od prije, a ostale bas i ne poznajem.
Prosla sam pogledom po prepunom klubu, jos jedan put prije nego sto sam se opustila.

Jedna,druga, treca tekila i vec sam na nogama, mamim muske uzdahe i kradem poglede.Znam i te kako sam toga svjesna toga jer moja bjela haljinica grli moje zamamne obline, a crne visoke sandale me samo jos vise izduzuju.Veceras ne trebam musko drustvo.Opustam se zbog sebe.Muskarci veceras ne dolaze u obzir, momentalno se opomenem.Nastavljam da igram, njisem bokovima u ritmu muzike sve dok me konobar nije zalio crvenom votkom.Jebeni Rusi nista ne znaju bez votke.Uzimam torbicu i krecem ka toaletu.Moja bjela haljina je sad roza, citav prednji dio.Kako se blizim toaletu muzika je sve tisa, ali cujem nekakvu galamu.Cekaj sta? Dolazi iz muskog toaleta.Primaknem se vratima i cujem grub muski glas.Vrata su malo odskrinuta i vidim tri covjeka.Prvi mi u oci upada onaj na podu sav krvav i prestravljen, podignem pogled i vidim drugog, naslonjen je da umivaonike i ravnodusno posmatra scenu ispred sebe, malo se pomaknem i vidim treceg siroka razvijena ramena i snazne duge ruke, okrenut meni ledjima pogled mi se zaustavi na njegovoj ruci.Drzi pistolj fiksiran prema covjeku na podu.Zaledim se na prizor.

- Nn..nemoj te, molim vas.Postedite me. - Covjek sa poda moli.

- Aleksandar Smirnov nikome ne oprasta. - Ledeno grubim glasom izgovori covjek okrenut meni ledjima i puca covjeku ravno u celo.

Ciknem od scene koja se upravo odigrala pred mojim ocima.Strah prodje cjelim mojim tjelom kad shvatim da sam primejecena.Brzo skrenem u zenski toalet, udjem u zadnju kabinu i zakljucam se.Adrenalin me puca do 101 i nazad.Brzo razmisljam kako da se izvucem odavde.Cujem bat teskih koraka i znam samo sekunde me djele od sigurne smrti ako me nadje.Pogledam oko sebe i vidim prozor.Mali je, ali dolvoljan da se uspijem provuci kroz njega van.Bez razmisljanja penjem se na wc solju otvaram prozor i izvlacim se napolje.Cujem kako se vrata toaleta otvaraju, brzo uhvatim prozor i privucem.Zatim nestajem u noci kao da nisam bila tu jer tako je najbolje.Za sad.

• Sadasnjost , petak 11. maj

Cjelo jutro bila sam u sudnici, toliko je bilo mucno i tesko ali trud mi se isplatio.Dobila sam parnicu, oderala sam svojski tatinog sincica i stavila ga u zatvor na 10 godina.Zlostavljacima i silovateljima je tamo i mjesto.Da se mene pita dala bih mu i vise, ali i ovo je dobro.Bila sam toliko iscrpljena da sam nazvala Emu i rekla joj da ima ostatak dana slobodano jer se ja necu vracati u kancelariju.Vozim prema stanu, ujedno cu i na rani rucak jer je dvanaest sati.A onda cu u stan.Treba mi odmor, definitivno.

Ulazim u restoran, nisam bila ovdje od kad sam srela Aleksandra u ponedeljak.Ne znam zasto ali trebalo mi je vremena da razmislim.Saznala sam mnogo o njemu u posljednji mjesec dana.Sa jedne strane bio je ugledan akadamski gradjanim sa visokim obrazovanjem, posten covjek, veoma cjenjen i postovan od strane svojih radnika.Posjeduje lanac luksuznih restorana sirom svjeta.Neko vrijedan divljenja.

A druga strana medalje nije bila bas tako svjetla i dobra.Mafijas, proracunat i grub, bez milosti koji radi za drzavu u tajnosti.Cast i ugled su mu na prvom mjestu i nemoguce za njega je moguce.Za njega ne postoje granice niti prepreke.Ne ostavlja tragove.Precizan i odvazan u svemu.
Toliko informacija, a ja i dalje ne mogu da procjenim kakava je osoba.Vidjela sam ga dva puta i ne znam sta da mislim.Znam da kad bi prijavila policiji, sati bi mi definitivno bili odbrojani.Ne smijem to da uradim jer on zna ko sam.Shvatila sam poruku koju mi je poslao.Sto posto sam sigurna da me to vece zapazio u klubu, opustenu i nasmijanu.Shvatila sam i da motri na mene.Primjetila sam crnog dzipa koji me u stopu prati od ponedeljka, jasno mi daje doznanja da ne pokusavam nista. On je tu i zna svaki moj korak.Odlucila sam da mirujem i cekam da on prvi napravi potez.Nadam se samo da se necu pokajati zbog svoje odluke.

Sad su se kockice slozile.Covjek o kom sam znala sve, prije cetiri dana dobio je svoj lik.Ima tjelo koje mami na grijeh.

______________________________________

Evo ga, novi nastavak, pa sta kazete? Ostavite vote/komentar..

plavaDjevojka_

Tajna njenog pogleda 🔚Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz