Ušla sam u šesti mjesec trudnoće i stomak mi se polako poznaje. Nisam se puno ugojila. Dobila sam samo tri kilograma. Ko ne znam da sam trudna, nikad nebi primjetio. Sitna sam trudnica, em se nisam puno ugojila em sam inače sitne građe. Nisam kao ostale trudnice, nisam se ugojila, hvala Bogu nisam imala nekakvih problema osim povraćanja svako jutro. Doktor mi je rekao da zbog mučnina i povraćanja nisam dobila na kilaži otkad sam u drugom stanju. Ali beba se dobro razvija i svi testovi su uredni. Mnogo sam brinula kakvi će testovi biti.. Da li ce biti uredni? Šta ako ne budu? Pitanja su se samo redala jedno po jedno. Ali sve je to sad iza mene.
Sve je dobro prošlo i sad su strahovi koje sam jedno vrijeme imala za bebu, su kao rukom odnešeni. Testovi uredni. A ja mnogo lagodnija.
Posao ide svojim tokom. I ako vodim porodični posao još uvijek radim i kao advokat.
Proširila sam porodični posao. Uspjela umnožiti stari, bar duplo. Nismo imali nikakvih većih problema prilikom proširivanja posla i zauzimanja novih teritorija. Uglavnom smo zauzimali glavne i velike gradove. Mogu slobodno da kažem da sam osvojila ne osvojivo. Zauzela sam veće prostore Evrope i Azije. I one koje nisam, ti su se sami priklonili mojoj vlasti. Uspjela sam stići do Balkana u Evropi i tako smo Armin i ja osnažili svoje imperije. Sad jedno drugom čuvamo leđa. Učvrstili smo odnose sa ostatkom Azije koja nije pod mojim vodstvom i sad vladamo.
Svi su poštovale moje odluke. Nisu se protivili ili negodovali. Uvijek su časno i pošteno izvršavali svoje zadatke. Bez puno pompe i galame širili smo se brzinom. Tako sam negdje usput i dobila nadimak "Silna" i to je postalo moje drugo ime. Sad sam "Elena Silna" gdje god se pojavim, u našim krugovima.
Do duše Armin trenutno ima nekih problema sa Albancima, ali ne sumljam ja u njega. Riješiće on to. Moj brat, moj slatki tvrdoglavi i usijani dječak. Upravo takav je bio kao tinejdžer, ali sad je sušta suprotnost.
Posao ga je naučio strpljenju i staloženosti. Sad je oličenje pravog i čvrstog vođe, muškarca koji samouvjerenim i proračunatim korakom gazi sve što mu ne odgovara. Pokora i stvara nove, bolje i povoljnije uslove.I sad dok sjedim, ispred kamina u spavaćoj sobi, zavaljena u jastuke samo mi je jedna osoba u mislima. Aleksandar.
Gdje je? Kako je? Šta radi? S kim je?
Milion pitanja, a ni jedan odgovor.Nadam se samo da je živ i zdrav, gdje god da je. Spustim ruku na svoj mali zaobljeni stomak i osjetim šut. Nasmješim se, beba je ovih dana vrlo aktivna. Osjećam da će biti mali nemirko. Da, muško je. Nisam još nikome rekla, sve se nadam da će se Aleksandar uskoro vratiti. Želim da on prvi sazna. Nadam se da će se vratiti što prije. Ova samoća me ubija. Koliko god mi prije prijala sad je ne mogu podnjeti. Navikla sam se na Aleksandra, jutra sa njim su čarobna. Moj jednoličan život sa Aleksandrom dobio je smisao. Volim ga i ne mogu život zamisliti bez njega.
Ponekad me toliko boli što ga nema, da mislim da će mi srce pući na pola. Samo molim Boga sa mi se vrati živ i zdrav.
Umor me polako savladavo, dosta mi je svega. Ni sama ne znam kako ću izaći na kraj sa svim ovim teretom. Pritisak pod kojim sam trenutno diktira ubitačan tempo. I jedva sve stižem i postižem.
Zato se samo odvučem u krevet i zagrlim Aleksandrov jastuk. Sutra je novi dan.
****
Olga mi servira doručak i čaj uz njega. Prestala sam da pijem kafu jer mi ne prija. Moj sin ju ne voli. Odlučila sam da ću Aleksandrz ispuniti želju i daću sinu ime Nikolaj.
Moj doručak prskine telefon u radnoj sobi. Poslovni telefon. Prva misao mi je Aleksandar. Ustanem i skoro trčećim korakom uletim u radnu sobu. Javim se na telefon.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Tajna njenog pogleda 🔚
Любовные романыOna je ambicozna advokatica, hladna i bez 'dlake' na jeziku. A ON i nemoguće čini mogućim. NAPOMENA: Ova prica je iskljucivo proizvod moje maste.