sevgili okuyucularım!
hepiniz biliyorsunuz ki ben kaç zamandır hikaye falan yazmıyorum. bunun sebebi tabiki benim tembelliğim ama başka da birşey var. bende maalesef fikir yok ve bu yüzden de yazacak hiçbir şey yok. sizi büyük merak içinde bıraktığımın farkındayım ama elimde değil. instagram sayfamı iki gün önce temizlemiştim ve tamamen sıfır yapmıştım. bunun ise sebebi Yaren ile bir gizli görev gibi birşey yapmamız. arkadaşlığımız söz konusu ve biz bir konuda emin olmalıydık.
dün bir paylaşım yaptım ve orda kısaca herşeyi anlattım şu an size anlattığım gibi. herşeyi arşivledim sayfamda ve takipçilerim hikayeleri merak ediyor. tabiki sizde ediyorsunuz. büyük istek üzerine iki hikayemden birisini kısa bir bölümle final yapacağım. instagramda sormuştum ve sonucunu yarın açıklayacağım. ya Karanlık Hayatım ya da Gönül Yarası. ikisinden birisini final yaptıktan sonra EyAl hikayesi yazacağımı artık sanmıyorum çünkü git gide soğuyorum onlara karşı. belki Kırgın Çiçeklerin bittiği içindir, bilmiyorum. 4N1K İlk Aşk yeni dizi olduğu için ve tamda bana göre bir dizi olduğu için dikkatimi ve haliyle merakımı fena çekti. bende böyle insanım işte; yeni birşey görünce, eski şeyleri hemen unutup, koşa koşa yeniye koşuyorum. aslında hayatta hiç böyle insan değilim. yani birşeyi yenilemek, yeni kıyafet, yeni dekor falan beni ilgilendirmiyor hatta umrumda değildir. bu ise benim büyük belam. daha doğrusu annemin büyük belası çünkü o hep yeni şeye doğru koşuyor ve beni de kendinle çekmeye çalışınca, hep sinir, kavga filan.. neyse, konumuza dönelim. YapBar hikayesini yazmaya başladım ve ilk bölüm en kısa zamanda gelecektir. bu arada instagramda sorduğum soruda henüz KH öndedir ve büyük ihtimalle o kazanır. eğer kazanırsa, kısa bir bölümle final yapacağım ve böylece sizi merak içinde bırakmam.
yarın ben artık Rusyaya gidiyorum ve orda okulum açılana dek yazacağım Siyah Gülü. Rusyada okullar 1. eylül açılıyorlar. tabiki soracaksınız ,,cumartesi günü mü?" diye. evet, ben 9. sınıfa geçiyorum ama 5-8 sınıflarda bizde 6. gün okuldu. yani cumartesi de okuyorduk. bu yıl 5. gün yaptılar ama bu hiç hoş iş değil. neyse. 1. eylül cumartesi ise biz okumayacağız, sadece tüm sınıflar toplanıp, güya okula ,,merhaba" gibi birşey diyeceğiz. öğretmeler ve müdür falan konuşacak. yani ,,yeni yılımızda sizlere başarılar diliyoruz! sınavlarda başarılı olasınız!" gibi birşeyler dırdır edecekler 😒 ne yalan söyleyim arkadaşlarımı özledim. okulu ve dersleri değil, ama arkadaşları evet 🤣 zamanım oldukça yazacağım ama eğer bölümler birkaç gün gelmezse, o gün bilin ki Umut sınava falan çalışıyor ve zamanı yok diye 😉
umarım bu duyuru ile hepimiz anlaşmış olacağız ve yanlış anlaşılma falan çıkmaz. hepinizi çok seviyorum 😘
Umut.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Hayatım
Teen FictionSenden nefret ettiğim halde sana değer veriyorum. Bu nasıl bir hiss? 2. SEZON!!!