Ortak Hikaye.

327 17 13
                                    

selamlar! nasılsınız? napıyorsunuz?
müjdemi isterim; ben Karanlık Hayatım hikayesini devam edeceğim!
hemde yalnız değilim. blackroseyal bana bu konuda yardım edecek :) hem burda, hemde instagramda paylaşılacak. sanırım bölümler çokta uzun olmazlar eskisi gibi. mesela eskiden bölümler 2000-3000 kelime topluyorlardı. hatta bir keresinde 4000 geçmişti bile. ben o günler çok fazla yoruluyordum, hatta bölümü yazıp attıktan sonra, hiçbir şey yapmıyordum. tabiki akşamda annemler gelip, benim halimi sorunca, ben o zamanlar birşeyler uydurup, geçiştiriyordum ama artık bunları yutucaklarını sanmıyorum. hemde fazla kavga çıkıyordu evimizde bu yüzden. hatta ben size bunu söyleyim ki, dün bile feci halde tartıştık annemle. nedenini niyesini sormayın, bu çok özel mesele. ama o derecede herşey kötüydü ki, annem eline telefonumu alıp, tüm sosyal medyaları silmek istiyordu. babam son anda müdahale etti, yoksa herşey dün gece bitmişti. valla ne yalan söyleyim ki bende bundan bıkmıştım ve artık psikolojimin daha fazla buna dayanamayacağını anlayıp, telefonu alıp, yere fırlatacaktım ama iphone 6 olduğunu hatırlayıp, yapmadım. sonuçta daha Yeni Yıla kadar bunla gezecektim :)
neyse, dönelim konumuza. yukarda yazdığım gibi bu hikayeyi devam ediyorum, hatta ediyoruz :) Yarene büyük teşekkürler teklifimi kabul ettiği için. bende aslında çekiniyordum sormayı, çünkü sonuçta onun kendi meseleleri var ve onu rahatsız etmek istemem. ama o kabul etti, sağolsun :) biz şöyle anlaştık ki bölümlerin yarısını o yazacak, yarısını ben. ,,eğer fikirlerimiz uyuşmazsa ne olacak?" soruyu soruyorunuz şimdi. daha önceden anlaşıp, ne yazacağımızı konuşacağız. ne yazık ki bizi kilometreler ayırıyor ve biz böylece birlikte oturup, yazamıyoruz :( ama ne yapalım? bir gün inşallah görüşürüz ✌️ birde ben Aşkın İnce Tonu hikayemi sildim, çünkü instagramda da burda da ilgi çekmedi, bende fazla beğenmedim.
lafı fazla uzatmayacağım;

KARANLIK HAYATIM ORTAYA BOMBA ATARAK GERİ DÖNÜYOR!!!!! 🔥🔥🔥

Karanlık HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin