Mé rty ladně klouzaly po těch jeho, naše jazyky vedly milenecký souboj, tak opatrný a při tom vášnivý a jeho svalnaté ruce prozkoumávaly zákoutí mého obnaženého těla. I když se mě takto už dotýkal předtím, cítil jsem se, jako by to bylo poprvé, co mé tělo zakusí nespoutanost tohoto modrookého ďábla.
Naprosto jsem se mu oddal. Jsem schopný pro něj udělat cokoliv. I na konec světa bych za ním šel. Nechci ho už nikdy opustit. Zamiloval jsem se.
,,Jakpak to dnes chceš?" prolomil ticho jeho sexy hlasem, ale teď zněl mnohem jemněji než obvykle.
,,Hezky" sklopil jsem pohled, aby neviděl jak mé líce nabraly rudou barvu, i když se mi to nejspíš nepovedlo moc dobře skrýt.,,Tak ti to udělám hezky" dal mi pusu do vlasů a zvedl se i se mnou na klíně. Cítil jsem se jako malé dítě, když mě nesl v náručí a já se k němu tiskl, jak nejpevněji jsem jen dokázal.
Odnesl mě k pohovce v rohu místnosti, kam mě i položil. Tak lehce a jemně se mnou zacházel. Bylo to jiné než před tím a něco mi říká, že i naše milování bude dnes jiné oproti těm předchozím.
Erwin se celý svlék a klekl si nade mě. Lechce polaskal mé stehna a následně i bříško. Potichu jsem vzdychal z jeho teplných rtů na mé studené pokožce.
Naslinil si jeden prst a vnikl pomalu do mého zadečku. Jak ve mně prstem hýbal, tak jsem opět tiše vzdychal.Nevím proč, ale najednou jsem se cítil tak nesměle. Dost možná to ve mně vyvolávají nově objevené city k němu, avšak i přes své rozpaky jsem se musel usmát a políbit ho. Opět jsme se začali něžně líbat.
Sic se to možná nezdá vzhledem k mé povaze, ale mám rád romantiku a něžnost. Chci aby se se mnou zacházelo jako s panenkou. S křehkou malou panenkou, která si jen přeje být milovaná. Vždy jsem o tom jen snil, bojím se, že kdybych dal najevo svou citlivost, tak mi všichni jen ublíží.
Z mého snění o dokonalém životě, mě vyrušil někdo, kdo by mi to možná mohl někdy splnit. Strčil do mě další prst a jeho polibky se proměnili na naléhavé a hrubé. Nelíbilo se mi to. Už ne. Opět jsem si dovolil doufat a už se zase vše hroutí.Už to skoro vypadalo, že poprvé v životě zažiju procítěné milování, ale nejspíš na to nemám právo. Můžu o tom jen snít.
Z pod víčka se mi vykutálela malá slzička zoufalství a beznaděje, která byla ovšem ihned setřena.
,,Co se děje, Levi?" zeptal se zaskočeně Erwin. No jako nevím kolikrát se mu stalo, že se mu někdo rozbrečel u předehry.,,Nic se neděje. Pokračuj" pokusil jsem se o úsměv, ale moc mi to nešlo, až když mě pohladil hřbetem ruky po tváři, tak se na mé tváři objevil spokojený úsměv. Přitáhl jsem si ho co nejvíc k sobě a silně ho objal. Neprotestoval, za což jsem byl vděčný.
,,Jsi větší mazel, než se na první pohled zdáš" pohladil mě ve vlasech. Mám pocit, že se na těchto poglazeních stávám závislý.
,,Jsem úplně jiný, než se na první pohled zdám" zašeptal jsem do jeho hrudi. Bylo to tak potichu, že jsem ani netušil, jestli to slyšel, ale nejspíš ano, protože mě znova pohladil.
,,Chceš se jen mazlit?" zeptal se mě vlídně.
...Ňuf😊
Nezlobte se na mě, ale já jsem prostě romamtik😅😊😊a mám ráda, když můžu popisovat tyto něžné scénky😊😊😊😍
🌈Natálka🌈
ČTEŠ
Přejete si? {EruRi + EruRiRen}
FanficKdyž Levi nastupoval do nové práce, ještě netušil do čeho všeho se zaplete...