ⓢⓔⓥⓔⓝⓣⓔⓔⓝ

9.7K 363 7
                                    

⚡α söтéт éℓεтεмεη szαℓα∂т áт α ғéηү,
ℓεнεттéℓ vσℓηα gүéмáηт, ∂ε мαяα∂тáℓ csαк széη.⚡

-Muszáj itt lennem?-nyafogok.
-Igen. A te barátod is. Vagy neked lehet több is.-kacsintott Samy. Na igen. Ő nem tud semmit az egészről. Nem látta Ryant és az exét együtt, mi meg nem akartuk elrontani a szervezkedési örömét. Így ő mit sem sejtve rendezi Ryannak a meglepetés bulit.
-Sziasztok.-toppan be Will és gyors csókot lehel a szobát pakolgató Ric szájára majd felém sétál.-Kicsi virágszálam.-ölel magához.
-Szia Will.-mosolyodok el.
-Emberek Ryan itt van a kapuban.-kiáltja el magát egy számomra ismeretlen ember. Mindannyian elbújtak kivéve engem. Utálom a meglepetéseket.
-Mi a francot csinálsz?!-suttogom, amikor Samantha lerántott maga mellé.
-Ne rontsd el a meglepit.-néz rám szúrós szemmel. Nem volt időm válaszolni, mert kattant a zár és Ry lépett be rajta cseppet sem egyedül. Francba!
-Meglepetés!-üvöltött fel mindenki én pedig csak megsemmisülve ültem továbbra is a kanapé mögött. Mielőtt még azt hinnétek nem az exe váltotta ezt ki belőlem. Hanem a második személy akivel az oldalán a házba lépett. Ace Black. Na igen. Ace mély nyomot hagyott bennem, miután a tavalyi szülinapom estélyén ott hagyott azzal az indokkal, hogy már nem szeret. Igazából már két hónapja nem "szeretett". A hátam mögött kavart az unokahugommal. Szép kis történet nem igaz? Erőt véve magamon felálltam és a mosdó felé sétáltam. Az ajtón benyitva magamra zártam azt és a csap felé hajolva átmostam az arcom. A tükörből egy teljesen megtört lány nézett vissza rám. Az életem egyre jobban hullik szét.

Csak veled képzelem el!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum