⚡α csιℓℓαgσк széρεк υgүαη, ∂ε α кözтüк ℓεvő űя végтεℓεη, és ígéяεтεктőℓ ғεкεтε.⚡
Boldogan sétáltam ki az iskola kapuján. Végül is. Ki ne lenne boldog, hogy végre vége a hétnek. De persze az életem nem egyszerű. Mindig el kell rontani a pillanatnyi boldogságom. A fejemet oldalra fordítva Ryt láttam meg, amint az egyik szőke hajú, miniszoknyába bújtatott kilencedikessel versenyzik, hogy ki nyeli le hamarabb a másikat. Keserű érzés kerített hatalmába. Az arcomról pillanatok alatt tűnt el a mosoly. A düh átjárta az egész testem.
Feldúltan léptem be a házba magam mögött hangosan becsapva az ajtót. Telefonomat előkapva a zsebemből indulatosan gépeltem be a sorokat Ryannak.
Me: Utolsó féreg vagy Ryan! Tudod nekem kicsit sem imponál, ha a folyosó közepén nekem esel én hülye meg még viszonzom is, aztán másnap egy undorítóan rövid ruhába bújtatott kis cafkát csókolgass. Undorító vagy Ryan! Felejts el!
Elégedetten tettem le a telefont. Kár volt. Ugyanis nem telt el két perc és jött is a válasz.
Ric🌈: MIVAN?! Lekapott téged?
Me: Basszus! Igen. Lekapott.
Csak én lehetek ilyen szerencsétlen a világon. Pont Ricnek. Édes istenem.
Ric🌈: MEGÖLÖM!
Me: Ric! Ebbe ne avatkozz bele kérlek!
Ric🌈: Csak miattad nem teszem, de ha tovább folytatja esküszöm vége.
Me: Köszönöm! 💕
Me: Oh és Samanthanak egy szót se.
Ric🌈: Rendben. De ne titkold sokáig.
Me: Ígérem.
Ric🌈: 💕Legalább hétvége van, így nem kell látnom az idegesítő képét. Aha. Gondoltam én.
Viszonylag lenyugodva fetrengtem az ágyamban sorozatot nézve, amikor a telefonom tudtomra adta, hogy valaki érdeklődik irántam.
Samy☀: Sziaa! A hétvégére sátrazást szerveztem, amire szeretném, ha eljönnél. A báttyámmal ott leszünk érted holnap tíz órakor. Legyél indulásra kész! Pakolj be mindent ami fontos, mert nem fordulunk vissza! 💕
Me: Szia Samy! Sajnos nem tudok ott lenni. Családi program lesz. Remélem nem haragszol! 💕
Samy☀: Ugyan már! Ismerlek már eléggé ahhoz, hogy tudjam mindent elkövetsz azért, hogy megúszd ezeket az összejöveteleket. Pont ezért felhívtam anyukádat és azt mondta ráérsz. Szóval kezdj el pakolni! 😘
Me: Utállak!
Samy🌟: Na csók! 💞Ennyit a nyugodt perceimről. Hisztisen vettem elő a sport táskám és dobáltam bele a cuccaimat. Újra belevetettem magam a puha ágyamba és lélekben próbáltam felkészülni a hétvégére, ahol bámulhatom Ryan idegesítő képet.
ESTÁS LEYENDO
Csak veled képzelem el!
Novela Juvenil"-Pontosabban milyen fiúk jönnek be Ash?-nézett mélyen a szemembe. -Én...nem...nem tudom.-nyögtem ki végül. -Valld be, hogy olyanok, mint én.-jött egyre közelebb hozzám. Már az arcomon éreztem a lehelletét, amikor..."