Гледна точка Джимин
След 2 часа се увериха, че съм добре и ме изписаха. С Джин тръгнахме към нас за да си легна. Днес беше много объркващ ден.
Първо болницата, после Шуга е Юнги...
Дали го харесвам? Не. Не мога да харесвам някой който съм виждал 3 пъти...нали?
Много бързо се случи всичко. Не бях подготвен.
Мисля че трябва да го опозная добре преди да става каквото ще става между нас с Юнги...
Както и да е. Искам да кажа че скоро няма шанс да се влюбя с него.
От толкова много мислене се блъснах в някъв стълб. От къде по шибаните дяволи се появи този стълб?! Сигурно ме е наблюдавал как излизам от болницата и е застанал пред мен за да се блъсна.
Май доста яко си тряснах главата.-Джимин?! Добре ли си бе? - каза Джин през смеха си. Един ден ще се задави с тоя смях. Какво говоря за бога?!
-Добре съм, спокойно!- затичах се и замалко да падна на няколко пъти, но се задържах и се прибрах в нас.
Заключих се и тръгнах да се качвам по стълбите. Но видях колет.
Беше по голям от останалите. Някъде до кръста ми беше...не не е много висок тогава.
(Съжалявам че така се бъзикам но просто не мога😂. Съжалявам които са обожатели на Джимин.)
Да кажем че беше около 1 метър и малко. Взех едно ножче от чекмеджето и го отворих отгоре. Погледнах вътре но имаше многоо стириопорени топчета. Явно имаше нещо чупливо.
-Как да махна топчетата без да счупя това вътре? Няма да ги изваждам като ги изсипвам на шепи... Сетих се!- извиках и отидох до килера. Взех прахосмукачката и отидох до кашона.
-Приготви се да бъдеш прахосмукан! Добре го казах.- последното го казах тихо.
Засмуках всички топчета и оставих прахосмукачката на страна.
На дъното имаше два диамантени лебеда. Единият беше от розов диамант а дригият от син диамант. Като цвета на косите ни...
Бяха прелестни. Никога не бях виждал такова нещо...
Те бяха два лебеди които си бяха докоснали човчиците. Като целувка...
Бяха прелестни. Розовото беше невероятно красиво. И двата цвята бяха в бебешки цветове.
YOU ARE READING
|Invisible| YOONMIN
FantasyЮнги е богат директор на най голямата музикална компания. Юнги преследва и наблюдава Джимин от много време. Докато един ден не идва колет на вратата на Джимин. Какво ли ще стане по натам? Ще разберете ако прочетете!