Гледна точка Юнги
Линейката потегли, а аз се върнах вътре колкото и да не исках.
-Ей!- извика Куки от стаята където преди малко стана инцидента.- това ли е твоят възлюбен при когото преспа вчера?
-Да той е. И може да го наричаш Джимин.
-Лол по хубав е на живо.- аз забих кръвнишки поглед в него и леко му иссъках.
- добре де!
-Трябва да отидем да видим как е.
-Не мога трябва да помогна на Джени.
-Окей и няма да ѝ казваш нищо нали?
-Да бе, споко.
Дори не дочаках да си довърши изречението и побягнах към колата.
Отключих я и се качих, като веднага като седнах си сложих колана. Запалих и потеглих към болницата.Докато пътувах се сетих за целувката ми с Джимин и се усмихнах толкова идиотски че дори Jackson няма да може да ме настигне в класацията по идиотизъм.
След 10 минути стигнах болница "Taеyang". (Това е първото нещо което ми хрумна като си мисля за болница)
Излязох от колата и веднага се затичах за да намеря стаята му. Не ми трябваше да питам в коя стая е. Просто трябваше да доловя миризмата му и да видя от къде идва. Добре че аз перфектно знам как мирише той.
След 2 минути вече бях пред стаята на която пишеше " Пациент: Пак Джимин".
Отворих вратата и Джин ме погледна като стана и дойде до мен.
- Как е той?- попитах вече малко пооспокоилия се Джин.
-Д-добре е. Доктора к-каза че е припаднал в следствие на много стрес.
-Ол. Щом е добре може ли да остана за малко с него?
-Д-да разбира се.
Джин излезе от стаята, а аз седнах на едно столче близо до леглото на Джимин.
Хванах ръката му и си свалих шапката.
-Ох малкото ми Чими.- започнах леко да го галя по главата.
Той леко си отвори очите а аз веднага се надигнах от стола.
Видя ме и се усмихна топло.
-Юнги...как разбра че съм тук?- каза той с леко прегракналия си глас.
-Аз знам всичко за малкия ми Джимин.
Той леко се изкикоти и се изчерви.
YOU ARE READING
|Invisible| YOONMIN
FantasyЮнги е богат директор на най голямата музикална компания. Юнги преследва и наблюдава Джимин от много време. Докато един ден не идва колет на вратата на Джимин. Какво ли ще стане по натам? Ще разберете ако прочетете!