Гледна точка Юнги
Станах доста преди алармата, изправяйки се в седнало положение и разтърках сънено очи, като след минута станах и се запътих към банята.
Направих рутината си и излязох от банята, отивайки до стаята си, като видях часовника да показва 6:40.
Слязох на долния етаж където беше кухнята. Отворих хладилника и първото което ми грабна окото беше Нутелата на вратата на хладилника.
Взех го и също видях малко ягоди.
Взех ги и затворих хладилника.Взех една лъжичка и отворих Нутелата.
Гребнах известно количество и го размазах по ягодката.
-Леле...-леко изтенах от сладкия вкус.
Така хапнах още няколко такива ягодки.После прибрах шоколада и се качих в стаята си като отидох до гардероба, като извадих една тениска която отгоре преливаше от бяло в синьо чак до долу. Извадих и един черен анцуг.
Облякох се набързо и взех телефона си, за да пиша на Джимин, защото вече беше 7:10.
Не знам как мина 30 минути но... вдигнах рамене и отворих Инстаграм като видях че Джимин ми е писал първи.jimin.cutie_:
Добро, утро.
Може ли да дойдеш към 7 и 30?
Имам да ти давам нещо.yoon._.gi :
Добро да е Чим.
Еми добре.
Какво е това нещо, сладур?jimin.cutie_:
Не казвам!
Ела и тогава ще разбереш.yoon._.gi:
Идвам!Seen
Не се тревожех че ще закъснея защото имах 20 минут-
-КОЛКО?!
Бързо отидох до огледалото и се гримирах, за да изглеждам хубаво за Джиминши.Също така поооравих косата си като си намигнах.
-Красавец.
Взех ключовете си, телефона, портфейла и една шапка.
Сложих си шапката за да скрия ушичките си, и прикрих опашката.
Излязох от къщата като се качих в колата и запалих, като след 10 минутки бях пред къщата на Джимин.
Излязох от колата, като я заключих и отидох до вратата като позванях.
След няма една минута чух тичане и падане на земята и ред псувни. Леко се засмях но веднага спрях като видях Джимин.
YOU ARE READING
|Invisible| YOONMIN
FantasyЮнги е богат директор на най голямата музикална компания. Юнги преследва и наблюдава Джимин от много време. Докато един ден не идва колет на вратата на Джимин. Какво ли ще стане по натам? Ще разберете ако прочетете!