Twenty one

904 70 33
                                    

Гледна точка Юнги

Тоя Феликс нещо ми лази по нервите. Само как гледа Джимин. Все едно лъв гледа месо. Бахму. Ще го науча аз тоя...само ако е на-
ШШШ АЛОО~ ТИ КО ПРАВИШ БЕ! А СИ ГО ПИПНАЛ ПАК А СЪМ ТЕ РИТНАЛ В ТОПКИТЕ!

Този нещо много си позволява. Как го обарва по гърба... какво ми става. Всеки може да се пипа по гърба...ОСВЕН МОЯ ДЖИМИН.

-Феликс, след като загряхме да почнем с танците.

-Окей. Коя песен?

-Ъмм...няма значение която искаш.

-Оооо искаш ли валс. За малко елегантност разбира се.

-Ъм- погледна ме с онзи поглед "моля", а аз кимнах съвсем леко.- да става.

-Добре хайде.

Феликс отиде до телефона си и пусна валс, като от колоните започна да звучи нежната музика.

Той завъртя плавно Джимин и после леко и плавно погали бедрото му. Това беше! Кипна ми!

Спрях музиката, а те ме погледнаха въпросително.

-Юнги, защо я спря? - попита Джимин.

-Защото...- ох той не трябва да разбира за връзката ми с Джимин.-.... не ни е нужен валс. Правете си танците който съм ви казал.

-Да.- казаха двамата в унисон.

. . .

Свършиха с тренировката за мое най голямо щастие😁

-Сега трябва да поработим над нашата динамика. Демек как ще звучим заедно.

-Добре.- Джимин скокна като малка ученичка. Толкова сладък.

Поне сега няма да се докосват.

Двамата започнаха и звучеше доста добре. Феликс е доста добър.
Но Джимин е направо...🤤😍
Нямам думи направо.

След 3 минутки бяха свършили с песента.

-Доста сме добри....даже може да кажа, че сме много добри.- Джимин се усмихна сладко.

-И аз така мисля. А ти как мислиш Шефе?

-И аз мисля така.- усмихнах се.

-Добре имам работа сега така че...Чао Чими, чао Шефе.

-Чао~

След като си тръгна се приближих към Джимин и слях устните ни в малка целувка.

-Юнги бе! Не тук! Ще ни види някой. А пък и може да има камери...има ли камери?

-Не няма. Тук няма. А пък и много ми липсваше да те целувам.

Джимин се усмихна като видях розовина да изпълва бузките му. Той се надигна леко и ме целуна.

- И на мен.- сведе глава и се изчерви още повече.

-Сладурче.- щипнах му бузката и го гушнах като той ми отвърна.

-Аз ще си ходя. Обещах на Джин да излезем когато мога.

-Ама ти сега не можеш.

-Неп. Мога защото си тръгвам.

-Няма да се измъкнеш без още нещо.

-И какво е то?- погледна нагоре докато още ме беше прегърнал.

-Това.

Гледна точка Джимин

Той ме целуна нежно, като аз отвърнах веднагически. След 1 минута се отделихме от липсва на въздух.

-Сега може ли да си ходя?

-Но...искам още.- каза той с усмивка, но и с нотка тъга в гласът си.

-Неп. После. Ще ти звънна после. Чао~

Бързо се отскубнах от хватката му и излязох от стаята, като се запътих към нас.

. . .

Като се прибрах видях, че вратата на хола ми е открехната, а си спомням че я бях оставил затворена.

Леко се стреснах, но започнах да крача бавно към отворената врата. Отворих напълно вратата като видях не кой да е а....




































Те...

_______________________________

Е това е новата глава. Можех да я направя и по дълга но нещо се разсеях от сексапилното тяло на Chanyeol и неможах да я напиша.
Сори.

Обичам ви~❤😍

|Invisible| YOONMINWhere stories live. Discover now