-НЕ! ДО БОНГ СУН!!! ЗАЩО ТРЯБВАШЕ ДА СИ ГУБИШ СИЛИТЕ!!!
Какво се случва ли?
Седя в хола и гледам любимата ми драма.
Просто това ми е ежедневието.1. Ставане
2. Ядене
3. Драми
4. Шляене с ДжинКой е Джин ли?
Ох аз дори себе си не съм представил.Аз съм Пак Джимин. На 22 съм. А Джин е моята майка. Шегувам се. Просто се държи като такава. Постоянно ми звъни, за да види дали съм ял или дали съм ходил до тоалетната.
Голям досадник, но ми е най добрия приятел. Някак си мога без него, но и не мога без него...?
Абе не знам.Та както казвах бях си в хола и се наслаждавах на драмата с пълна уста пуканки, докато не се задавих.
Разбира се че ще се задавя, аз съм най големият аутист.Изведнъж някой ме потупа по гърба и се оправих.
-Ох благо-АААААААА ИМА ДУХ В КЪЩАТА -легнах на пода, свивайки се на топка, затваряйки очите си.
-АЗ СЪМ БЕ, ДЖИМИНЕ!
-АААААА ДУХЪТ МИ ЗНАЕ ИМЕТО!
-АЗ СЪМ ДЖИН!
-Джин ли?- отворих очи и го погледнах.
-ЗНАЕШ ЛИ КАК СЕ УПЛАШИХ БЕ! КАК ВЛЕЗЕ?
-СПРИ ДА КРЕЩИШ!
-Как влезе? - попитах го, изправяйки се.
-Взех ключа под килимчето.
-Защо въобще ти го показах. - измрънках.
-Не си мънкай под носа бе! Ако не бях аз щеше да се гътнеш.
-Абе ако умра поне ще съм по далеч от теб - викнах.
-Ах ти малко копеленце!
Джин взе една възглавница и започна да ме налага с нея. След няколко минути борба той се умори и падна на земята.
-Ти всъщност защо дойде?- попитах като го погледнах.
-Минавах случайно и имаше някой на прозорецът ти който те наблюдаваше. Започнах да му викам, на неща от сорта на " Какво правиш тука бе наркоман нещастен". И после той си тръгна.
- Браво маме! Благодаря че си ме спасил от лунатика. - дадоха си дай пет.
-Ем че как няма да те спася! Никой не може да пипа детето ми!
Засмяхме се.
-Добре да сменим темата. Кога ще си
хванеш гадже?!-Бих те питал същото? - изнрънка Джимин.
-Еми пиша си с един но сме само приятели...-каза тъжно Джин
-Споко де. Ти си невероятен и готвиш прекрасно.
-И съм и красив.
-Това не съм го казвал. - засмях се, а Джин взе възглавницата и започна да ме бие отново с нея.Но никой от двамата не подозираше, че човекът от преди малко пак ги наблюдаваше.
Най вече Джимин.
ESTÁS LEYENDO
|Invisible| YOONMIN
FantasíaЮнги е богат директор на най голямата музикална компания. Юнги преследва и наблюдава Джимин от много време. Докато един ден не идва колет на вратата на Джимин. Какво ли ще стане по натам? Ще разберете ако прочетете!