Co siedzi w głowie osobie, która mieszkała z faszystą bez pracy, ale z ciężką ręką? Ja wiem. Taka osoba ma ochotę krzyczeć, płakać i bić na około. Oraz zabijać...
Dzieciak z piątego roku wrzeszczał w agoni, nie dając mi myśleć.
-Zamknij ryj, śmieciu- warknęłam, piłując paznokcie prawej dłoni.
Moje imię oraz nazwisko nie jest ważne. Rok temu skończyłam Szkołę Magii i Czarodziejstwa Hogwart i tyle powinno Wam wystarczyć. Jestem psychopatką oraz mieszkam ze znajomym z domu węża, który również ma niepokolei w głowie.
W obskurnym pomieszczeniu zalęgła się cisza. Nic nie odważyło się poruszyć ani wydać charakterystycznego dla siebie dźwięku. Zmarszczyłam brwi. Czyżby zabaweczka tak szybko umarła?
-Nie pójdę ci po kolejnego- syknął platynowłosy z grymasem na twarzy. Ja w tym czasie obserwowałam odruchy życiowe. Oddychanie, bicie serca i reagowanie na ból.
-On żyje, bezmózgowcu- mruknęłam i wymierzyłam rannemu mocny cios z zewnętrznej strony otwartej ręki.
Andrew, chłopak z Hufflepuffu, był szlamą. Nic nie wartą kupą mięsa i kości. Wstyd dla czarodziei. Spojrzał się na mnie wzrokiem pełnym bólu. Skóra przybrała odcień bladej bieli, a z wielu dziur w ciele nadal wypływała krew. Zaklęcie Sectumsempra naszego kochanego dawnego nauczyciela, Severusa Snape'a, działa cuda.
Już chciałam wypowiedzieć słowa, które zadałyby ból chłopakowi, kiedy uprzedził mnie Draco Malfoy. Zabił szlamę, dając mu odpoczynek na wieczność. Spojrzałam na syna Lucjusza spod przymróżonych oczu. Zrobił jedynie minę niewiniątka.
Usiadłam na zakrwawionym fotelu, kiedy kolega intensywnie nad czymś się zastanawiał. Drgnęłam ledwo zauważalnie, gdy szybkim ruchem do mnie podszedł i oparł ręce na podłokietniku. Zbliżył się niebezpiecznie blisko.
-Bardzo jesteśmy źli?- zapytał, mając usta centymetr od moich ust.
-Tak- szepnełam, a on brutalnie mnie pocałował.
~ValienteBoka
CZYTASZ
Preferencje HP ❤Zakończone❤
Fanfic❌❌❌Postacie❌❌❌ ♥Harry Potter♥ 🔱Ron Weasley🔱 ♥Fred Weasley♥ 🔱George Weasley🔱 ♥Cedric Digorry♥ 🔱Olivier Wood🔱 ♥Draco Malfoy♥ 🔱Blaise Zabini?🔱 ♥Severus Snape♥ 🔱James Potter🔱 ♥Syriusz Black♥ 🔱Remus Lupin🔱 ♥Regulus Black♥ 🔱Bartemiusz Crouch...