IGN17 ||Scorpius Malfoy||

1.6K 33 1
                                    

-Słyszeliście? Syn Dracona Malfoya nie jest jego synem!

-To czyim?

-Czarnego Pana!
~~~

Głównym tematem rozmów w Hogwarcie i poza nim był właśnie syn Malfoya, Scorpius. Do czasu jego rozpoczęcia pierwszego roku szkoły był wręcz nieuchwytnym celem plotek i oszczerstw. Potem było już tylko gorzej.

Śmiali się z niego, jak i z jego przyjaciela, Albusa Severusa Pottera. Na przerwach, a nawet w czasie lekcji byli wyśmiewani oraz obrzucani obraźliwymi tekstami.

Na szczęście w porę przychodziła z odsieczą Gryfonka, będąca z tego samego rocznika co ci dwaj. Posiadała złote serce, więc nie mogła dłużej patrzeć na taki obrazek, nawet mimo, iż byli to Ślizgoni, z którymi, jak głosiła stara tradycja szkolna wśród uczniów, wychowankowie Gryffindoru nie powinni się spoufalać.

Joanne Jones złamała to. Zaprzyjaźniła się z nimi, przez co stała się wrogiem numer jeden w Pokoju Wspólnym jej Domu.

-Odwalcie się od niego- warknęła na uczniów, siedzących nieopodal trójki przyjaciół. Zrobiła swoje najgroźniejsze spojrzenie i tylko patrzyła, jak speszeni szybkim krokiem odchodzą.- Nie martw się Scor, ludzie owszem będą gadać, ale to tylko gadka- uśmiechnęła się lekko, nadal patrząc w miejsce, gdzie przed chwilą zniknęła grupka plotkar.

-Wiem Jo.- chłopak usiadł na zimnej podłodze, obłożonej kamieniem- Tylko... Co jak oni mają rację?- zapytał z powątpieniem.

-Twój ojciec jest twoim ojciec, Scorpiusie- odparła stanowczo i przyjęła postawę nie znoszącą sprzeciwu- I zawsze nim będzie- dodała nieco ciszej, chowając się w jego ramionach.

Chłopak nie odpowiedział. Był zajęty wpatrywaniem się w pięknie pachnące, czarne włosy, ułożone w loki. Nie mógł się powstrzymać, aby nie dotknąć jej fryzury.

Dla niego każdy pretekst do stałej bliskości dziewczyny to dobry pretekst. Schował więc swoją twarz w jej czuprynie. Jones zachichotała.

I nagle przypomniał sobie o dość istotnym fakcie, albowiem od samego początku nie odzywał się...

-Gdzie jest Albus?

~ValienteBoka




Preferencje HP ❤Zakończone❤Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz