IGN13 ||Regulus Black||

1.7K 50 5
                                    

Chłopak w wieku siedemnastu lat został mordercą. Śmierciożercą Lorda Voldemorta. Brzydził się siebie. Swojego odbicia. Swojej różdżki. Swojego życia. Przez niego zginęła jedyna osoba, która go rozumiała i kochała.

Stał nad jej grobem, a z jego ciemnych oczu lały się wąskim strumieniem słone łzy.

Był wściekły, smutny i zszokowany jednocześnie. Dostał rozkaz, który wypełnił, lecz nie przypuszczał, że na tym przyjęciu dla szych Ministerstwa Magii będzie również jego ukochana.

Patrzył jej w piękne, jasne oczy przez maskę. Nie wiedziała kim jest jej oprawca, a on ją bezwzględnie zabił. Jak w transie wymierzył w nią i wypowiedział dwa przeklęte słowa. Wtedy czas jakby zwolnił, a ona upadała na zimną posadzkę. Jej oczy gasły i on zrozumiał co się działo wokół niego.

Wszędzie byli poplecznicy Czarnego Pana. Zabijali, torturowali, rzucali zaklęcia czarnej magii, a czasem nawet rabowali zwłoki z cennych pamiątek rodowych. Nie zostawili żadnego żywego czarodzieja bądź czarownicy bez chociażby jednej rany. Potem wszystko ucichło.

Regulus Arcturus Black miał dość wspominania. Jednym szybkim ruchem wyjął różdżkę i przyłożył sobie do skroni. W połowie wymiawiania śmiercionośnego zaklęcia usłyszał krzyk, lecz nie zareagował. Z magicznego patyka wyleciał zielony, złowrogi strumień. Upadł martwy.

A pusty wzrok dalej był wlepiony w kamienną tablice grobu.

Aileen Potter
Ur. 23.04.1962
Zm. 1.07.1978

~ValienteBoka

Preferencje HP ❤Zakończone❤Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz