IGN3 ||Fred Weasley||

2.6K 59 5
                                    

-Freddie!- dziewczyna o kruczoczarnych włosach podbiegła do jednego z bliźniaków. Jej piękne oczy iskrzyły szczęściem i radością.

-Arielka- wiedział, że ona nie lubi swojego drugiego imienia, jednak bardzo chciał znów zobaczyć jak się gniewa i tupie drobną nóżką. Lekko obniżył głowę, by spojrzeć pannie Blue w oczy.

-Nie patrz na mnie z góry- warknęła. Mimo, iż była jedynie o czoło niższa nienawiedziła, gdy ktoś się na nią patrzy z wysoka.- Musisz mi na parę pytań odpowiedzieć- jęknęła żałośnie.

Wyglądała uroczo. Szare, niemal stalowe oczy patrzyły na niego z wyrazem, jakim jeszcze nie widział u niej. Czarne włosy, jakby siłą wyciągnięte z barw piór kruka, sterczały we wszystkie strony, ale zdawała się tego nie dostrzegać. Usta zacisnęła w cieniutką linijkę.

Chłopak spojrzał na przyjaciółkę zdziwiony. To pierwszy raz kiedy ona przychodzi do niego, Freda Weasleya, z problemem. Nie spodziewał się, że pod wpływem jego wzroku dziewczyna zarumieni się jak Longbottom przy spartaczeniu eliksiru. Kiwnął głowa na znak, by zaczęła.

-Jestem ładna?- zapytała nieśmiało. Mało brakowało, a by się przewrócił. Kompleksy? Bardzo prawdopodobna myśl.

-Nie- odpowiedział, a ona lekko posmutniała. Wyraz twarzy Freda nie zmienił się z obojętnego.

-A mądra?- zapytała, a iskierki wesołości powoli zanikały.

-Nie.

-Jestem dobrą przyjaciółką?- zadała pytanie po raz trzeci, a jej głos drżał.

-Nie- powiedział jakby to była najoczywistrza rzecz na kuli ziemskiej. Szarooka pokiwała z trudem głową. Nie sądziła, że jej przyjaciel, do którego zresztą czuła coś więcej, może jej tak odpowiedzieć. Już odchodziła z łzami.

Chwile później zdarzyło się jednak coś, co zdziwiło ją do tego stopnia, że nie mogła się ruszyć. Chłopak bowiem chwycił ją za nadgarstek i zaczął mówić.

-Dla mnie nie jesteś ładna, jesteś piękna i słodka. Nie jesteś mądra, a niezwykle inteligentna. Nie jesteś moją "dobrą" przyjaciółką, a cudowną osobą, w której jestem zakochany na zabój- recytował, a oczy Mirandy Ariel Blue robiły się szklane.

Bo prawdziwa miłość najczęściej zaczyna się od przyjaźni.

~ValienteBoka

Preferencje HP ❤Zakończone❤Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz