Hayal edemeyeceğinizdende Fazla Oyun Bağımlısıydım. Telefondan Bir Oyun Bulmuştum Oyun Ne diye Sorarsanız Youtuber Olma Oyunuydu. Oyunda Video Çekmek için Ekrana Hızlı Hızlı tıklıyordum Oyunu Okadar Çok Sevmiştim ki Sabaha Kadar Oynadım Ama Aynı Zamanda Bir işimde Vardı Camdan Baktığımda Güneşin Doğduğu nu Gördüm Ve Alarm Mim Çaldı Uykusuzluktan Ölüyordum Ama işe Gitmen Lazımdı Hemen Hızlıca Giyinip Yola Çıktım işim Telefonun Kırık Olan camını Yapmaktı Ve Bunu Yapmam için Parçalayıcı Makina Vardı Sabah işe Vardım Ve Patron Yanıma Geldi Ve Gözlerimden Uykusuz Olduğumu Anladı Bana Niye Uykusuz Olduğumu Sordu Sabaha Kadar Uyumadim Dedim Ve Patronumda Bidaha Olmasın Dedi Patronumun Bu Gün telefonunun Camı Kırılmıştı ve Bana Verdi Bende Düzeltmek Için Telefonu Makinaya Koydum Yanlışlıkla Parçala Düğmesine Bastım Bir Anlığına Uykuya Dalmışım Telefon Kırıldı Bana Hakeret Ederek Beni işten atti o oyunu Oynamam için eve gitmeye sabırsızlanıyordum okadar bagımlıydım ki hiç bir şeyi önemsemiyordum ben otobusle eve dönene kadar akşam olmustu otobus eve yaklaştı ve otobüsten hizli hizli indim eve girdim ve eve girdim ışığı açmak için elimi uzattım ışık açılmadı ve birden arkamdan beni maskeli adam tuttu ve sandalyeye bağladı ışığı açtı ve karşımda patronumu gördüm bana eyer o çok sevdiğin oyunu oynamazsan anneni gözünün önünde öldürürüm dedi bende tamam dedim ama ayaklarının altından bıçaklar fırliycak dedi ayaklarımın durduğu yerde bir makine vardı makine bıçak fırlatıyordu ama fırlamadan öne yeşil yanıyordu ama hem oyuna odaklanıp hemde kendini korumak çok zordu oyunu kaybetmemem gerek çünkü eyer kaybedersem annem ölür tür başlamıştı sanırım 10 dakika sürdü alnımdan terler akıyordu ama bitirdim kurtuldum diye sevinmiştim ki patron ikinci tur diye bağırdı ikinci turda ayağımın altında ateş püskürten makine vardı buda aynı şekilde ateş çıkmadan önce yeşil yanıyordu ama bu daha hızlı ve zordu yine kaybetmedim ama çok ve çok daha zordu kaybetmemek. 3. Turda oynaya bildiğin kadar oyna dedi patron. Ne dedim oyna eyer uyuya kalıp oyunu kaybedersen annen ölür.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kısa Korku Hikayeleri
HorrorBiliyorsunuz değil mi? Bu koskocaman dünyada tek insanlar,hayvanlar,bitkiler yaşamıyor.Bizim görmememiz istenen bazı canlılar var ve bu canlılar bizi istiyorlar ve onlar bizi izliyor.Bizde onları göremiyoruz ve ne iyiki görmüyoruz çünkü biz onları f...