Bir Şeyler Olucağını Hissediyorum

414 17 0
                                    

Bir cumartesi akşamıydı. Arkadaşım Semih'in annesi ile babası olmadığından bize gelmesini istemiştim. Semih'in bize geldiği akşam Semih'te bir gariplik vardı. Bir şey olup olmadığını sorduğumda "Bir şeyler olacağını hissediyorum" dedi bana. Ben de ne olabilir ki diye aldırmadım ve konuşmamıza devam ettik.

Saat gece l'e geliyordu, uykumuz gelmişti bu yüzden yattık. Saat 3 gibi uyandım. Baktığımda odanın kapısı ve evin giriş kapısının açık olduğunu gördüm, Semih de merdivenlerde oturuyordu. Semih'e bir şey olduğunu zannedip kalktım ve iyi olup olmadığını sordum. Bunun üzerine Semih, ayağa kalkıp yürümeye başladı. Arkasından giderek ona nereye gittiğini sordum. Semih: "Annemle babama" diye cevap verdi ve koşarak uzaklaştı.

Şaşkın şaşkın Semih'in arkasından bakakaldım çünkü Semih'in annesi de babası da ölmüştü.Ayrıca gecenin bir yarısı şişeden boşalırcasına yağan bir yağmurda neden evden uzaklaşmak istemişti... Birkaç saat sonra Semih geldi. Fakat üstü kupkuruydu ve bir tek yağmur damlasından bile etkilenmemişti. Ona sorular sordum ve bunun üzerine bana gördüğü rüyayı anlattı. Rüyasında kendisi bir saraydaymış ve annesi ile babasının yanına gitmiş. Onlar Semih'e bir gül vermişler. Çok şaşırmıştım, çünkü Semih elinde bir gül ile gelmişti.

Ertesi gün mezarlığın oradan geçiyorduk. Mezarlık bekçisi Semih'e garip garip bakıp: "Cumartesi gecesi mezarlıkta ne işin vardı?" diye sordu. Semih ise soru karşısında donakaldı çünkü cumartesi buraya geldiğini hiç hatırlamıyordu.

Kısa Korku HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin