Köszönöm a könyv olvasóinak, hogy végig olvasták ezt az irományt!
Igazándiból én mindig is versíró voltam. József Attila és Ady Endre verses kötetei ihlettek versírásra. Aztán azon tanakodtam: Vajon regényt is tudnék írni?
Kíváncsiságom egy másik könyvíró oldalhoz vezetett-amit nevén sem akarok nevezni.
Ott pedig mindenki lealacsonyította a történetemet és nekem is a maradék önbizalmamat törték össze.
A Wattpadot akkor fedeztem fel, mikor Nabu egyik videóját néztem. Aki ismeri Nabut, tudja melyik videójáról is beszélek, de akik nem ismerik, azoknak elárulom, hogy a Wattpad Szutykok című videó sorozatról áradoztam. Persze, Nabu megemlítette, hogy a Wattpadon vannak olyanok is, akiknek egy kincs a története, így úgy gondoltam felregisztrálok az oldalra és itt próbálok szerencsét.
Persze, az előző oldalról pár fejezetet be is írtam, aztán gondolkodtam a folytatáson.
Sokat gépeltem és a fantáziám egészen a határokig elszárnyalt a történet folytatása közben.Nap mint nap, egyre többen olvasták a történetemet és ettől még több motiváció szállt belém és egyre tovább írtam a regényemet. Szóval akik a köszönetnyilvánítást olvassák, ugyan olyan lelkességgel, mint magát a történetet, azoknak köszönöm azt, hogy egyáltalán megtalálták ezt a fantázia kötetet és serényen olvastátok.
Valamint azoknak is nagyon szépen köszönöm, akik nem csak olvasták, de még lelkesítettek is a történet közben és végén is. Nagyon sok önbizalmat adtak azok a személyek, akik a véleményüket ki is nyilvánították a történet alatt.
Köszönöm azoknak is, akik a történetet valamilyen úton-módon megosztotta, könyvtárába helyezte ezen a csodás oldalon.
Hálás személyiség vagyok, tehát kérlek írjatok a köszönetnyilvánítás alá, miben segíthetek nektek és esküszöm, amit csak tudok, teljesítek belőlük.
Fogadjátok hálám jeléül a segítségemet.
Köszönöm, hogy ezt is végig olvastátok!
További jó írást és olvasást a Wattpadon.
DU LIEST GERADE
Házi Démon /BEFEJEZETT/
Übernatürliches*BEFEJEZETT* Hiszel a szellemekben? Egyáltalán a természet felettiben? Látod őket? Érzed őket? Félsz tőlük? Zoe egy olyan lány, aki látja a túlvilági lényeket, nap mint nap találkozik is vele, mégis egyetlen egy nap képes volt átfordítani mindent a...