20. Találkozások

917 70 18
                                    

Eric még aznap összecsomagolt. Édesapja titkárát bízta meg azzal, hogy családjának megmondja, halaszthatatlan ügyben kellett elutaznia. Nem akart személyesen elbúcsúzni, mert biztos volt benne, hogy visszatartanák.

Leszaladt a lépcsőn, bőröndjét az egyik inas vitte a hintóhoz. A fiú megállt az ajtóban, vett egy nagy lélegzetet és már éppen kilépett volna az előcsarnokból, amikor egy csengő hang megállította.

- Hát te meg hova mész? - Abigel a lépcső mellett állt, és elkerekedett szemmel nézte a bátyját.

- El kell mennem.

- Valami baj van, ugye? - a lány aggodalmasan fürkészte Eric sápadt arcát.

- Muszáj mennem...

- Eric, ezt már mondtad! Tudom, hogy menni akarsz, de nekem elmondhatod az okát is! Nem foglak visszatartani, csak tudni szeretném, miért és hova mész!

A fiú nagyot sóhajtott. Tudta, hogy a húga úgysem tágít addig, amíg meg nem tudja, amit akar. Visszasétált a lépcsőhöz és leült a legalsó fokra.

- Na, nem jössz ide? - paskolta meg a szőnyeggel borított lépcsőt maga mellett. - Reggel levelet kaptam. Az állt benne, hogy Lola, a lány akit feleségül akartam venni, eltűnt, lehetséges, hogy meghalt, mivel elsüllyedt a hajója. De a levélben, amit még ő írt nekem, az áll, hogy mindenképpen visszajön. És én nem olyannak ismertem meg, aki ne állná a szavát. Ezért muszáj most megkeresnem. Lehet, hogy segítségre van szüksége, de mivel senki nem keresi, nekem kell ezt megtennem. Ugye megérted?

- Pesze, de féltelek. Nem akarlak visszatartani, csak arra kérlek, hogy nagyon vigyázz magadra! - az aprócska lány arcán igazi aggodalom tükröződött.

Mindketten felálltak, és Abigel elkísérte Ericet a hintóig. Megölelték egymást, majd a fiú fellépet a pár lépcsőfokon.

-Eric! - szólalt meg a lány. A királyfi visszafordult. - Ne szeress belé még jobban! Azzal csak még jobban összetörnéd a saját szívedet. Hiszen aki erre képes egy férfiért, az igaz szerelemmel szereti. Te is meg fogod találni a lányt, aki viszonozni fogja az érzéseidet. Ne siettesd a dolgot! Akkor fog rád találni, amikor a legkevésbé számítasz rá.

A királyfi apró mosollyal bólintott. - Azok a regények mégis megtanítanak valamire - suttogta. Beült a hintóba, és búcsút intett a húgának. Most az ő kalandja kezdődik!

~~~~~

Lola lassan nyitotta ki a szemét. Arccal a föld felé feküdt, ezért a szája telement homokkal. Fogalma sem volt arról, hogyan került ide.

Megpróbált felülni, de az egész testét kínzó fájdalom árasztotta el. Visszahanyatlott a homokba. Lassan elmúlt a testét égető érzés. Nagyon óvatosan megint feltápászkodott. A feje lüktetett, de az igazi fájdalmat a vállában érezte. Mikor szemügyre akarta venni, majdnem elhányta magát. A karja természetellenesen kicsavarodott pózban volt, és élettelenül csüngött a teste mellett. Valószínűleg a válla is kifordult a helyéről. A másik keze, valamint a lába és az oldala is tele volt zúzódásokkal és kék-zöld foltokkal. Elképzelni sem tudta, minek a következményei lehetnek.

Egy homokos partszakaszon volt. A tenger a lábfejét nyaldosta. A vízben kisebb-nagyobb sziklák voltak, azon túl már nem is látott el a köd miatt. Nem volt olyan sűrű, de száz méternél messzebbre már nem lehetett ellátni. A part sem tudott több tájékoztatást nyújtani. A háta mögött néhány méterre egy hatalmas és meredek sziklafal meredezett, végig a part mentén. Még az időpontot sem lehetett megállapítani, mivel a köd eltakarta az eget is.

Álruhában Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang